رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۷۶۷۷
برگزاری اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه نواحی منفصل شهری و مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد درافشانی در این باره اظهار کرد: اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت زینب (س) در نواحی منفصل شهری قزوین نظیر اندیشه دانش ،اسماعیل آباد،چوبیندر و ... آغاز شد.

وی افزود: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی این دوره  داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم از طریق فضای مجازی (تماس تصویری) در زمینه های حفظ تجوید و ترتیل، داوری می شود.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در بحث تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم و ایجاد انگیزه در حفظ کلام ا... مجید از 29 آذر آغاز و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.

درافشانی بیان کرد: در این آزمون ۷۵۰ حافظ در رده های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان که ۷۰ درصد بانوان و ۳۰ در صد آنان به آقایان اختصاص می یابد، به رقابت می پردازند.

  معاون شهردار قزوین افزود: در اولین دوره داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم،هزار و 800 جزء از محفوظات حافظان کلام وحی داوری انجام می شود.

 

نظر شما