به صورت ویدئو کنفرانس؛

مدیران صنعت آب و برق کشور تجلیل شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۷۶۹۵
مدیران صنعت آب و برق کشور تجلیل شدند
در مراسمی با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین از مدیران صنعت آب و برق کشور و استان تجلیل و از کتاب « دلگرمی ها و همراهی ها» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار و مدیران صنعت آب و برق در استانداری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو از مدیران عامل صنعت آب و برق استان قدردانی و از کتاب «دلگرمی‌ها و همراهی‌ها» رونمایی شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در این ارتباط از راه دور که صبح روز سه شنبه برگزار شد اظهارداشت:در سال گذشته علیرغم تشدید تحریم‌ها و موانع مالی کشور توانستیم ۲۲۷ طرح صنعت آب و برق را با ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح کنیم و امسال پویش بزرگتری را راه اندازی کردیم و 250 پروژه را افتتاح می کنیم که از رشد 4.5 درصدی برخوردار شده است

1ضصث

وی اضافه کرد: در نیمه اول امسال صنایع بزرگ ۱۲ درصد انرژی بیشتری دریافت کردند که اصلی‌ترین دستاورد ما افزایش اعتماد مردم بوده است.

اردکانیان بیان کرد: با اتکا به مشارکت جویی و مشارکت پذیری مردم امسال پویش بزرگتری از خدمت رسانی ایجاد شد و 176 پروژه با اعتباری بالغ بر 51 هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

وزیر نیرو گفت: امسال به جای ساخت 4 هزار مگاوات نیروگاه برای عبور از اوج بار توانستیم ضمن صرفه جویی در هزینه ها زمینه را به گونه ای فراهم کنیم تا این سرمایه ها در صنعت آب و برق هزینه شود.

12222

در این مراسم از استانداران و مدیران صنعت آب و برق کشور و از جمله هدایت الله جمالی پور استاندار و سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و داراب بیرنوندی مدیرعامل آبفای استان قزوین هم تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز