استاندار قزوین:

فعالیت مدیران و کارکنان صنعت آب و برق در کشور و استان جهادگونه است

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۴
فعالیت مدیران و کارکنان صنعت آب و برق در کشور و استان جهادگونه است
استاندار قزوین گفت: با وجود تحریم ها و محدودیت های اعتباری فعالیت های جهادگونه ای در صنعت آب و برق صورت گرفته که توسعه کشور را محقق کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی که روز سه شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار و مدیران صنعت آب و برق در استانداری برگزار شد، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو از مدیران عامل صنعت آب و برق استان قدردانی و از کتاب «دلگرمی‌ها و همراهی‌ها» هم رونمایی شد.

هدایت الله جمالی پور دراین مراسم ضمن قدردانی از مدیران صنعت آب و برق گفت: خدمت کردن در این سال‌ها که وضعیت اعتباری مناسبی نداریم بسیار سخت شده اما با توجه به شرایط موجود کار‌های بزرگی صورت گرفته که شاید اطلاع رسانی درستی نشده و مردم در جریان همه کارها قرار نگرفته اند.

برق

وی گفت: در استان طرح‌های مهمی در دست اجراست که تا پایان دولت افتتاح می‌شود و این از خدمات ارزشمند وزارت نیرو می تواند موجب اعتمادسازی شود. 

استاندار بیان کرد: در بخش وزارت نیرو اقدامات جهادی بزرگی شکل گرفته به طوری که هر هفته افتتاح طرح داشته ایم، اما در بخش اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده ایم. 

جمالی پور اظهارداشت: در پویش «هرهفته الف ب ایران» یک ماموریت مشترک تعریف شده و با طراحی این پویش به کمک همدیگر نشان دادیم در شرایطی که دشمنان این آب و خاک می خواهند القا کنند ایران دچار روزمرگی و نا امیدی شده کارهای عمرانی خوبی عملیاتی شده است.

استاندار قزوین یادآورشد: در حوزه توسعه شبکه ریلی و راه آهن، صنعت و آب و برق در استان قزوین کارهای مهمی صورت گرفته و باید اذعان کرد مدیران صنعت آب و برق استان خدمات ارزشمندی انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: همچنین دولت کارهای بزرگی در حوزه آب و فاضلاب انجام داده که اگر اطلاع رسانی مناسبی صورت می گرفت نگاه مردم تغییر می کرد.

جمالی پور اضافه کرد: اجرای ۵۲ هزار میلیارد تومان پروژه در صنعت آب و برق در شرایط تحریم یک کار بزرگ است و این طرح ها به پویایی و شکوفایی استان و کشور کمک خواهد کرد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه تعامل و همکاری مدیران صنعت آب و برق استان قزوین در حد مطلوبی است که به کارها سرعت بخشیده و جا دارد از سایر مدیران از جمله یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرخزاد معاون عمرانی، فرمانداران و مدیران صنعت آب و برق استان( ملکی، چگینی، بیرنوندی، فرهور) تشکر کنیم.

12222

استاندار قزوین تصریح کرد: در بخش صنعت آب و برق اقدام بزرگ جهادی شکل گرفته و این که هر پنجشنبه یک طرح افتتاح می شود بیانگر عزم دولت در ساختن کشور است.

وی اضافه کرد: برخی کارهای انجام شده در هشت سال اخیر به اندازه ۴۰ سال گذشته بوده اما چون معیشت مردم آسیب دید این کارها دیده نشد.

استاندار قزوین بیان کرد: قبول داریم معیشت مردم بسیار آسیب دید اما اقدامات زیربنایی که در دراز مدت جواب می دهد هم در حد قابل قبولی صورت گرفته که می تواند موجب تحول اقتصادی شود.

122222

در ادامه از کتاب «دلگرمی ها و همراهی ها» در استان قزوین هم رونمایی شد.

در این مراسم از هدایت الله جمالی پور استاندار، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و داراب بیرنوندی مدیر عامل آبفای استان قزوین هم تجلیل شد.

 

نظر شما