استاندار قزوین:

راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۷۹۶۹
راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند
استاندار قزوین گفت: راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند که در شرایط سخت با همتی مثال زدنی در تامین ایمنی راهها و آرامش خاطر مسافران تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی راهداری استان، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز سه شنبه به همراه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، از تلاش راهداران تقدیر کرد.

هدایت الله جمالی پور در نشست با مدیرکل و معاونان این اداره اظهارداشت: فعالان صنعت حمل و نقل در طول تاریخ تحولات کشور ثابت کرده اند از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی فروگذار نبوده اند و در این راه شهدای والامقامی را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی  با تقدیر از خدمات و تلاش شبانه روزی راهداران تصریح کرد: راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده ها هستند که در همه فصول سال در شرایط سخت و دشواربا همتی مثال زدنی برای تامین ایمنی راهها و آرامش خاطر مسافران تلاش می کنند.

جمالی‌پور یادآورشد: راهداری و حمل و نقل جاده ای با توجه به تنوع ماموریتهایی که دارد سازمان مهمی محسوب می شود که توقع مردم و مسئولان نیز از آنها بالا رفته و مسئولیت این افراد را دو چندان کرده است.

دیدار 234

وی اظهار داشت: با وجود همه مشکلات کشور، مدیران و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند و ما قدردان این خدمات هستیم.

جمالی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از راههای استان در طارم سفلی، الموت، آوج و بویین زهرا و نیز بزرگراه‌های استان فرسوده و تخریب شده که بهسازی آنها از مطالبات جدی مردم است که انتظار داریم در این زمینه نیز اقداماتی صورت گیرد. 

استاندار قزوین، تکریم مردم و توجه به مطالبات شهروندان را از وظاطف مدیران دانست و اظهارداشت: مردم ما درک بالایی از اداره امور کشور و استان دارند و اگر ببینند مدیری با تمام توان برای حل مشکلات آنها تلاش می کند و دغدغه خدمت و رفع مشکل آنها را دارد قدردان هستند و با مسئولان همکاری بیشتری خواهند کرد. 

در ادامه این نشست جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گزارشی از عملکرد و اقدامات این اداره کل در هفته حمل و نقل ارائه داد.

استاندار قزوین همچنین با اهدای لوح از خدمات کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تقدیر کرد. 

کتاب خاطرات راهداران و رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با عنوان« سربازان بدون مرز» نیز از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به استاندار اهدا شد.

 

نظر شما