با برگزاری مجمع انتخابات کاراته:

مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قزوین برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۸۲۸۸
مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قزوین برگزار شد
با برگزاری مجمع انتخابات هیئت کاراته در استان قزوین، محمد صادق بابایی با رای قاطع توانست برای یک دوره دیگر رئیس هیئت کاراته قزوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور وحید مومنی دبیر فدارسیون کاراته کشور، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، افسانه حسن نایبی معاون امور ورزش، ماهوتی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان، اعضای مجمع و روسای هیئت های شهرستانها ، مجمع انتخابات هیئت کاراته در سالن هشت بهشت قزوین برگزار شد.

در این مجمع سه نفر نامزد ریاست هیئت کاراته استان شدند و رای گیری میان محمد صادق بابایی، عبدالله جلیلوند و یوسف یوسفعلی زاده برگزار شد.

مجمع

در این مجمع 17 نفر عضو واجد شرایط رای دادن حضور داشتند که پس از اعلام مواضع و برنامه های نامزدها، رای گیری انجام شد.

با شمارش آرا محمد صادق بابایی برای چهارمین دوره متوالی توانست با رای قاطع 16 نفر از اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت کاراته استان انتخاب شد.

بابایی که سه دوره موفق را در هیئت کاراته استان سپری کرده امروز نیز با اکثریت آرا( تنها یک رای مخدوش بود) برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کاراته استان قزوین انتخاب شد.

222222

دکتر محمد صادق بابایی که مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین است سالها به عنوان مدیرکل نمونه درمان استان هم شناخته شده و در سه دوره ریاست هیئت با حمایت اداره ورزش و جوانان و مدیریت منطقی توانسته موفقیت های خوبی را در کاراته کسب کند و دوره جدید نیز ورزشکاران رزمی و هیئت ها توقع دارند شرایط بهتری ایجاد شده و ورزش رزمی کاراته در بخش پایه و بانوان نیز پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز