در ادامه رقابت ها:

بسکتبالیست های شهرداری قزوین مقابل رقبا در لیگ برتر صف آرایی می کند

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۸۳۶۹
بسکتبالیست های شهرداری قزوین مقابل رقبا در لیگ برتر صف آرایی می کند
تیم بسکتبال شهرداری قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف رقبای قدرتمند خود می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته پنجم و ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی فردا با برگزاری دیدارهای گروه الف این رقابت ها پیگیری می شود که تیم شهرداری قزوین این هفته به ترتیب به مصاف شهرداری گرگان و خانه بسکتبال خوزستان خواهد رفت.

شهرداری گرگان حریف فردای تیم بسکتبال شهرداری قزوین یکی از تیم های ریشه دار این مسابقات است که در حال حاضر با چهار پیروزی متوالی که به دست آورده ، در صدر جدول رده بندی قرار دارد .

بازیکنان شهرداری در حالی از ساعت 16 فردا در تهران به مصاف شهرداری می روند که در دیدارهای گذشته خود صاحب سه پیروزی و یک شکست شده اند.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در دیدارهای قبلی خود مقابل تیم های مس رفسنجان ، آویژه صنعت پارسا و رعد پدافند هوایی مشهد به برتری رسید و تنها مقابل تیم پالانش نفت آبادان بازی را واگذار کرد .

بسکتبالیست های استان در هفته ششم لیگ برتر هم جمعه به مصاف خانه بسکتبال خوزستان می روند ، تیمی که در چهار هفته گذشته دیدارهای خود را مقابل رقبا واگذار کرده است.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین تا پایان هفته چهارم لیگ برتر با کسب 7 امتیاز پس از تیم های مدعی شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد .

رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی با شرکت شانزده تیم در دو گروه هشت تیمی پیگیری می شود که تیم بسکتبال شهرداری قزوین در گروه الف با تیم های شهرداری گرگان ، نفت آبادان ، آویژه صنعت و رعد پدافند هوایی مشهد ، اکسون تهران ، مس رفسنجان و خانه بسکتبال خوزستان هم گروه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز