مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

آکادمی کاراته در استان قزوین راه اندازی شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۸۴۱۹
آکادمی کاراته در استان قزوین راه اندازی شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با وجود ظرفیت های فنی و ورزشکاران قهرمان آماده ایم آکادمی کاراته را در استان راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور وحید مومنی دبیر فدارسیون کاراته کشور، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، افسانه حسن نایبی معاون امور ورزش، ماهوتی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان، اعضای مجمع و روسای هیئت های شهرستانها ، مجمع انتخابات هیئت کاراته در سالن هشت بهشت قزوین برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این مجمع گفت: امروز مجمع را با تعداد افراد محدود و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم و امیدواریم با انتخاب رئیس جدید هیئت کاراته شاهد تداوم موفقیت ها در این عرصه باشیم.

علایی مقدم گفت: کاراته از رشته های آمایشی ما محسوب می شود و در آن حرف های زیادی برای گفتن داریم و در آینده نیز بسیار امیدواریم مدالهای بیشتری را کسب کنیم.

22

وی بیان کرد: حضور مدال آوران و قهرمانانی چون عسگری و آسیابری و خانم برجعلی اهمیت این انتخابات را نشان می دهد و امروز خرسندیم که مدال آور المپیکی ایران جناب آقای عسگری به خانواده ورزش و جوانان پیوسته و امیدواریم سایر قهرمانان این رشته نیز در این مجموعه جذب شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد:  هر چند رقابت های المپیک بخاطر کرونا عقب افتاد و ما بسیار امیدوار به طلای کاراته بودیم اما این آمادگی را حفظ می کنیم تا سال بعد این افتخار نصیب کشور و استان شود. 

وی بیان کرد: امسال بهمن عسگری توانست جواز ورود به مسابقات را دریافت کند و اگر المپیک برگزار می شد شانس مسلم دریافت این مدال بودیم ولی همچنان امید طلاست و انشالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

علایی مقدم با اشاره به علل موفقیت در کاراته گفت: تلاش مربیان، شناسایی استعدادها، حمایت اداره ورزش، مدیریت منطقی در هیئت و برگزاری اردو و تمرین های مستمر از علل موفقیت بوده و نگاه به مناطق محروم و کشف استعدادها نقش موثری در این پیشرفت ها داشته است.

علایی مقدم افزود: مربیان ما هم که کمربند داشتند به تربیت جوانان کمک کردند تا جوانانی چون عسگری و آسیابری در میادین جهانی افتخار کسب کنند و امروز هم انتظار داریم جانشینان توانمندی برای مدال آوران در بخش های نوجوانان، جوانان و بانوان تربیت شوند. 

2222221÷ززز

وی گفت: در دوره جدید مدیریت دکتر بابایی انتظار داریم ضعف ها در بخش ها برطرف شده و با بهره گیری از صاحب نظران و پیشکسوتان و افراد صاحب ایده موفقیت های بیشتری در این عرصه شکل بگیرد.

علایی مقدم افزود: اگر  از همه ظرفیت استان استفاده شود در حوزه بانوان هم می توانیم عقب ماندگی را جبران کنیم و با جایگزین پروری قهرمانان به آینده هم امیدوار باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در تیم های پایه باید سرمایه گذاری بیشتری کنیم و با تداوم آموزش و استعدادیابی و کار مداوم با معرفی قهرمانان انگیزه بیشتری ایجاد کنیم تا جوانان قهرمان به جامعه معرفی شوند. 

آکادمی کاراته ورزش در استان راه اندازی شود

وی افزود: باید همه تلاش کنیم با کمک خیرین به توسعه ورزش کاراته همت کرده و ساخت آکادمی کاراته در استان را به عنوان یک ضرورت عملیاتی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: قادریم زمین مورد نیاز آکادمی را تامین کرده و با مشارکت بخش خصوصی  این ‌پروژه برزگ را دراستان کلید بزنیم. 

علایی مقدم اظهار داشت: باید در همه شهرستانها ورزش های رزمی سالن اختصاصی داشته باشند که در این راستا یک سالن توپی به رزمی تبدیل شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: هیئت های شهرستانی بال  کمکی کاراته استان هستند و اگر در این دوره مورد حمایت قرار گیرند می توانند نقش آفرین باشند.

وی افزود: قبل از بازی آسیایی ۱۲ اردو داشتیم و امروز از نظر فنی ظرفیت خوبی داریم با همت و برنامه ریزی ۴ سال آینده را بخوبی ترسیم کنیم. 

در پایان این مراسم با شمارش آرا، محمد صادق بابایی برای چهارمین دوره متوالی توانست با رای قاطع 16 نفر از اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت کاراته استان انتخاب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز