با قرعه کشی سازمان لیگ فوتبال:

غفاری تاکستان حریفان خود در لیگ برتر را شناخت

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۴۳۰
غفاری تاکستان حریفان خود در لیگ برتر را شناخت
با قرعه کشی صورت گرفته سازمان لیگ فوتبال، تیم غفاری تاکستان حریفان خود در لیگ برتر را شناخت .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لیگ برترفوتبال جوانان باشگاه های کشور امسال به مانند سایر رقابت های ورزشی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و حالا این مسابقات طبق درخواست و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

آن طور که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرده ، شروع مسابقات با توجه به شرایط موجود از این هفته به صورت رفت و برگشت آغاز می شود.

تیم غفاری تاکستان با قرعه کشی لیگ برتر ، در دو هفته ابتدایی این رقابت هه به مصاف رقبای تبریزی خود خواهد رفت.

نماینده استان در هفته اول این رقابت ها ، هفدهم دی ماه در ورزشگاه مرزداران تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود و در هفته دوم هم بیست و سوم دی ماه در ورزشگاه 15 خرداد تاکستان از ماشین سازی دیگر تیم تبریزی پذیرایی خواهد کرد .

رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور در حالی با شرکت شانزده تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که تیم غفاری تاکستان در گروه دوم این مسابقات با تیم های دهکده طلایی بابل، نساجی مازندران، تراکتورتبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، ملوان بندر انزلی و ماشین سازی تبریز هم گروه است.

تیم غفاری تاکستان نماینده استان که تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات از ماه های قبل آغاز کرده ، برای هماهنگی بیشتر بازیکنان در یک ماه اخیر چندین بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است.

این تیم در دیداری تدارکاتی خود دو روز قبل موفق شد در قم مقابل آفشید این شهر با یک گل به برتری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز