دادستان قزوین:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دغدغه های اصلی مدیران باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۸۵۷۰
پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دغدغه های اصلی مدیران باشد
دادستان قزوین گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر باید دغدغه مدیران استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  محمد قاسمی روز چهارشنبه  در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مدیران استان در سالن جلسات استانداری قزوین  برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس فعلی باید آسیب های اجتماعی از دغه دغه های اصلی مدیران باشد، اظهار کرد: تا حل مشکلات و آسیب های اجتماعی دغه دغه اصلی مدیران قرار نگیرد  مشکلات در این حوزه حل نمی شود. 

وی افزود: اگر مدیران در بخش های مختلف نسبت به رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی اهتمام  لازم را نداشته باشند مشکلات آن به طور مستقیم و یا غیر مسقیم گریبان آنان را دیر یا زود خواهد گرفت. 

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران در حوزه آسیبب های اجتماعی احساس مسئولیت نمی کنند این در حالی است که همه ما در این حوزه دارای مسئولیت و ماموریت هستیم.

قاسمی با بیان اینکه در طول سال های گذشته کار های خوبی انجام شده است بیان کرد: کمیته ها و کار گروه های خوبی بخصوص در حوزه مواد مخدر  شکل گرفته است اما با توجه به شرایط جدید نیاز به بازخوانی دارد. 

 این مقام قضایی با یاداوری اینکه یکی از مسئولیت های اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیاست گذاری است، افزود: باید تصمیم گیری و سیاست گذاری ها در این ستاد بر اساس آمار های دقیق باشد لذا ضرورت دارد در این ستاد  آمار ها بر اساس واقعیت ها و کار کارشناسی ارایه شود تا تصمیمات درستی در این حوزه اتخاذ شود.

دادستان قزوین در ادامه بر نظارت به  معتادان رها شده تاکید کرد و گفت: اگر مشکل اشتغال معتادان رها شده از چنگا ل اعتیاد مشخص و حل نشود دوباره معتاددان دچار لغزش  می شوند  لذا با توجه به ظرفیت های خوب استان در حوزه صنعت و کشاورزی این عرصه ها نسبت به اشتغال معتادان رها شده  احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز