شهردار محمدیه:

حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۸۷۳۲
حل مشکلات ناحیه شهری مهرگان ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
شهردار محمدیه گفت: برای حل مشکلات زیرساختی و خدماتی در ناحیه شهری مهرگان بیش از 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جسله شورای شهر محمدیه چهارشنبه شب با حضور علی فرخزاد معاون امور عمرانی استانداری، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، صادق قندی بخشدار، رحیم لو شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

یحیی رحیم لو در این نشست اظهارداشت: تعامل و همکاری اعضای شورا و شهردار و حمایت مدیران استانی موجب شده بتوانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و خدمت رسانی را متوقف نکنیم.

وی اضافه کرد: هر لایحه ای که به شورا ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت زیرا رویکرد ما کارشناسی و کاربردی بودن طرح هاست تا وقت شورا را نگیریم و برای همه لوایح دفاعیه داریم.

شورا

رحیم لو با اشاره به ضرورت تامین برق منطقه 7 محمدیه گفت: تامین برق این منطقه حدود 30 میلیارد تومان هزینه دارد که قادر به تامین آن نیستیم و امیدواریم مسئولان استانی در تامین بخشی از آن همت کنند.

وی گفت: پروانه ساخت و ساز در این منطقه صادر شده و انشعاب آب نیز تا 15 روز دیگر انجام می شود و با همکاری شرکت برق امیدواریم برای کنتورهای برق هم اقدام شود.

خرید نردبان 40 میلیارد تومان لازم دارد

شهردار محمدیه اضافه کرد: با احداث ساختمانهای بلند مرتبه در مهرگان بشدت نیازمند تامین نردبان بلندمرتبه برای مهار آتش در مواقع بروز حوادث هستیم که به دلیل تحریم و افزایش قیمتها در حال حاضر خرید این نردبان 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اظهارداشت: تکمیل پارک شهر محمدیه به وسعت 10 هکتار و ساماندهی زباله های شهری از دیگر مطالبات شهروندان است که باید به آن پاسخ داده شود و تلاش می کنیم پارک شهر تا پایان سال افتتاح شود. 

رحیم لو اضافه کرد: برای تامین زیرساخت ها و امور عمرانی و رفاهی در ناحیه شهری مهرگان بیش از 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بدون کمک مسئولان استانی قادر به تامین آن نیستیم.

وی اضافه کرد: موفقیت مجموعه مدیریت شهری با حمایت مسئولان استان و همدلی اعضای شورا و بخشدار محقق شده و امروز هم انگیره خدمت رسانی در شورا بالاست.

آماده راه اندازی سایت پسماند در محمدیه هستیم

رحیم لو گفت: ساماندهی زباله های شهری از دیگر مشکلات شهری است که در حال حاضر برای انتقال آن به سایت محمدآباد هر کیلو 150 تومان هزینه درخواست می شود که هزینه سنگینی است و قادر به تامین آن نیستیم و باید قیمت ها تا یک سوم کاهش یابد.

 وی آمادگی شهرداری محمدیه را برای مدیریت سایت محمد آباد قزوین اعلام کرد و اظهارداشت: با تجربه ای که در این زمینه داریم آماده ایم مدیریت سایت پسماند محمد آباد به شهرداری محمدیه واگذار شود و ما با دریافت 50 تومان برای هر کیلو زباله می توانیم این مجموعه را اداره کنیم.

شورا 7

رحیم لو اضافه کرد: پیشنهاد می کنیم یک سایت لندفیل کوچک( مینی سایت زباله) احداث شود و ضمن ایجاد خط جدید نسبت به نوسازی خط قدیمی هم اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: با ساخت این سایت در 4 هکتار زمین می توانیم مشکلات زباله شهر محمدیه، مهرگان و شهرها و روستاهای اطراف را تا یک دهه آینده حل کنیم.

شهردار قزوین همچنین خواستار مساعدت معاون استاندار و مدیرکل دفتر شهری برای تبدیل وضعیت 18 نفر از نیروهای قرارداد خدمتی به شرکتی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز