فرمانده انتظامی استان قزوین:

۷۶۳ دستگاه بیت کوئین در آوج کشف شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۹۷۳۰
۷۶۳ دستگاه بیت کوئین در آوج کشف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 763 دستگاه تولید ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش 200 میلیارد ریال در شهرستان آوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مأموریتی فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آوج با انجام اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی یک کارگاه  واقع در حاشیه شهر "آبگرم" که به عنوان مزرعه تولید ارز دیجیتال بیت کوئین استفاده می شد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال (بیت کوئین) در این واحد صنعتی شهرستان کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی ضمن اشاره به کشف 763 دستگاه ماینر و متعلقات آن، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای کشف شده بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز