رئیس انجمن صنایع دستی استان قزوین:

تجار روسیه به قزوین سفر می کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۰۰۳۵
تجار روسیه به قزوین سفر می کنند
رئیس انجمن صنایع دستی استان قزوین گفت: برای اولین بار هیئت تجاری اورآسیا برای خرید صنایع دستی به قزوین سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محبوبه منفرد رئیس انجمن صنایع دستی استان در این باره اظهارداشت: برای اولین بار یک هیئت تجاری از کشورهای اوراسیا به دعوت انجمن صنایع دستی و اتاق بازرگانی برای خرید صنایع دستی به استان قزوین سفر می کند.

منفرد تصریح کرد: در شرایطی که تشدید تحریم ها شرایط خاصی را در کشور ایجاد کرده و با تبلیغات سوء بدخواهان در این وضعیت حضور هیئت های خارجی در نمایشگاه توانمندیهای صنایع دستی استان نوید دهنده روز های خوب برای این هنر صنعت خواهد بود.

 رئیس انجمن صنایع دستی استان قزوین بیان کرد: هنرمندان استان آثار و هنرهای دستی خود را در زمینه های چرم،  چادرشب، گلیم، شیشه و تراش، کریستال، چوب، سفال، شیرینی سنتی، باقلوا و محصولات دیگر در معرض دید علاقه مندان هنر صنایع‌ دستی و هیئت خارجی قرار می دهند.

صنایع دستی

منفرد یادآورشد: این نمایشگاه به مدت یک روز در تاریخ 9 دی ماه در ساختمان اتاق بازرگانی استان قزوین برپا خواهد شد و اعضای هیئت خارجی نیز با این توانمندی آشنا می شوند.

وی گفت: همچنین علاقه مندان به صنایع دستی می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز سه شنبه با حضور در محل اتاق بازرگانی واقع در بلوار آیت الله خامنه ای از دست ساخته ها و صنایع دستی هنرمندان قزوین دیدن کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز