لطف الله سیاهکلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکلات اینترنت روستاها در سفر وزیر ارتباطات به قزوین برطرف می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۰۲۷۶
مشکلات اینترنت روستاها در سفر وزیر ارتباطات به قزوین برطرف می شود
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با هماهنگی انجام شده و دعوت از وزیر ارتباطات برای سفر به استان قزوین مشکلات اینترنت روستاها برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در خصوص سفر وزیر ارتباطات به استان قزوین گفت: علیرغم تلاش های زیادی که در زمینه تامین بستر مخابراتی در استان صورت گرفته اما در برخی نقاط روستایی همچنان با نبود و یا ضعیف بودن سرعت اینترنت مواجهیم که این نقص در شرایطی که شبکه شاد برای ادامه تحصیل دانش آموزان اهمیت ویژه دارد، نگران کننده است.

وی بیان کرد: اگر نتوانیم اینترنت مورد نیاز مناطق روستایی را تامین کنیم در آینده با افت تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم مواجه خواهیم شد لذا در تماسی که با آقای جهرمی وزیر ارتباطات داشتیم وضعیت اینترنت مناطق مختلف را برای ایشان تشریح کردیم تا برای رفع موانع اقدام شود.

سیاهکلی

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پس از اعلام مشکلات اینترنتی مناطق دورافتاده از جمله روستاهای حصار، ماهین، دیکین، چمن، سزنق و روستای هیر تماسی هم از سوی وزیر با مردم منطقه برقرار شد و پس از تایید نکات اعلام شده برای رفع مشکلات دستور پیگیری صادر شد.

سیاهکلی اظهارداشت: با موافقت وزیر ارتباطات تعداد 60 روستای دارای مشکل اینترنتی در استان شناسایی شد و در فهرست رفع موانع قرار گرفت که ما درخواست کردیم تعداد روستاهای بیشتری مورد توجه قرار گیرد که با آن موافقت شد.

وزیر ارتباطات به قزوین سفر می کند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در ادامه گفت: از وزیر ارتباطات دعوت کردیم سفری به قزوین داشته باشند و امیدواریم تا پایان دی ماه این سفر صورت گیرد و بتوانیم مشکلات اینترنتی مناطق مختلف استان را برطرف کنیم.

جهرمی

وی اظهارداشت: در شرایطی که به دلیل کرونا مدارس تعطیل شده و تحصیل از طریق شبکه شاد صورت می گیرد تامین بستر اینترنت بسیار اهمیت دارد و ما وظیفه داریم با تامین شبکه تلفن همراه و اینترنت در همه مناطق شهری و روستایی استان زمینه تحصیل همه دانش آموزان را مهیا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز