در سفری دو روزه؛

وزیر میراث فرهنگی وارد قزوین شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۰۹۲۱
وزیر میراث فرهنگی وارد قزوین شد
علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور رونمایی و بازدید از چند طرح گردشگری وارد قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  دقایقی قبل در سفری دو روزه وارد قزوین شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان قزوین ضمن بازدید از پروژه‌هاى مرمتى استان، از دندان انسان نئاندرتال کشف شده در غار قلعه کرد رونمایی می‌کند و تله سیژ منطقه نمونه گردشگرى کامان و زرشک و پیست اسکى آن را که استانداردسازی شده، افتتاح خواهد کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای قزوین به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام خواهد کرد و پس از آن از روند مرمت و بازسازی بقعه مبارکه امامزاده حسین (ع) و پروژه ساماندهی محوطه آن، حسینیه امینی‌ها که از بناهای ثبتی دوره قاجار است، بازدید خواهید کرد.

دیدار و نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جمله برنامه‌های دکتر مونسان در روز اول سفر او به قروین خواهد بود.

بازدید از مسجد و مدرسه صالحیه از بناهای ثبتی دوره قاجار و بررسی روند مرمت این بناى تاریخى و دیدار با فعالان حوزه میراث‌فرهنگى، گردشگرى و صنایع‌دستى و رونمایی از دندان انسان نئاندرتال کشف شده توسط هیئت باستان‌شناسی ایرانی‌فرانسوی در غار قلعه کرد آوج از دیگر برنامه‌های روز اول سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به قزوین است.

مونسان در روز دوم سفر خود به استان قزوین  ضمن بازدید از اداره‌کل میراث‌فرهنگى، گردشگرى و صنایع‌دستى استان و دیدار با کارکنان این مجموعه در آیین آغاز به کار مجدد و استانداردسازی پروژه تله سیژ کامان‌ و زرشک و افتتاح پیست اسکی حضور خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز