جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

طرح شهید سلیمانی در قزوین ترمز انتشار ویروس کرونا را کشیده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۱۱۹۰
طرح شهید سلیمانی در قزوین ترمز انتشار ویروس کرونا را کشیده است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی به عنوان مکمل مدیریت هوشمند توانسته ترمز انتشار بیشتر ویروس کرونا را بکشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قز.یم که ظهر دوشنبه در سالن  مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: امروز در شرایط سختی هستیم و از این اینکه نمی توانیم  مراسم مناسبت های مذهبی از جمله شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سردار سلیمانی؛ مناسبت های 7 دی را برگزار  کنیم احساس شرمندگی می کنیم.

وی اضافه کرد: مناسبتها سرمایه دینی و معنوی همه ما محسوب می شود و مردم نیز نیاز دارند با حضور در مراسم دینی به روح خود جلا بخشند و با انگیزه بیشتری در زندگی گام بردارند اما ویروس کرونا بسیاری از نعمت ها را از ما گرفته است.

حبیبی تصریح کرد: در شرایط کنونی اولویت همه ما حفظ سلامت مردم است و علیرغم میل باطنی از بسیاری از برنامه ها محروم شده ایم که امیدواریم با عبور از بحران و ریشه کنی ویروس به زندگی عادی بازگردیم.

11

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: از مهر تا پایان دی ماه روزهای سختی را سپری کردیم و در کشور  فوت روزانه تا 500 نفر را شاهد بودیم که بسیار نگران کننده بود اما به کمک مردم و تلاش های انجام شده وضعیت بهتر شده که جا دارد از همه اعضای ستاد کرونا، کادر درمانی، رسانه ها تشکر کنیم که در کاهش بیماری نقش موثری ایفا کردند.

وی بیان کرد: در استان قزوین در مقاطعی تا ۶۰۰ بستری داشتیم که نگران تامین تخت و راه اندازی نقاهتگاه بودیم اما خوشبختانه وضعیت بهتر شده و تعداد افراد بستری در استان به ۲۲۰ بیمار رسیده که تا ۵۰۰ درصد کاهش یافته است. 

حبیبی اظهارداشت: در سه روز متوالی فوتی ها در استان قزوین به صفر رسیده اما این وضعیت شکننده است و هر لحظه می تواند این شرایط تغییر کند.

وی گفت:استان های گیلان، زنجان و مازندران در شرایط حاد قرار دارند و ما با این استانها همسایه هستیم و بیشترین رفت و آمدها با این مناطق است به  همین دلیل وضعیت ما شکننده است و اگر غفلت کنبم غافلگیر می شویم. 

طرح شهید سلیمانی ترمز کرونا را کشید

حبیبی با استقبال از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی اظهارداشت: طرح شهید سلیمانی به عنوان طرح مکمل  مدیریت هوشمند توانسته است ترمز کرونا در استان قزوین را بکشد و وضعیت را بهبود بخشد لذا تاکید جدی داریم  این طرح با شدت بیشتر ادامه یابد.

کرونا

وی اضافه کرد: فصل سرما را در پیش رو داریم که بستر گسترش ویروس است و سرعت انتشار بالای شیوع کرونا  نگران کننده است و باید مراقب باشیم درست تصمیم بگیریم تا وضعیت بدتر نشود.

حبیبی گفت: اگر بیماری تشدید شود تعطیل کردن اصناف خیلی سخت خواهد شد لذا بهترین کار حفظ شرایط موجود و تشدید مراقبت های بهداشتی است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد:: به بازار فشار اقتصادی زیادی وارد شده و باید درست مدیریت کنیم تا با پیک دیگری از بیماری مواجه نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز