محمدرضا لشگری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاروان اتومبیلرانی سافاری از قزوین عازم مزار شهید سلیمانی می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۱۴۵۰
کاروان اتومبیلرانی سافاری از قزوین عازم مزار شهید سلیمانی می شود
مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین گفت: در اولین سالگرد گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، کاروان « حرم تا حرم» با شرکت 20 اتومبیلران رشته سافاری عازم کرمان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدرضا لشگری در خصوص برنامه های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در سالگرد شهید سلیمانی اظهارداشت: شهید سلیمانی از سرداران محبوب دلهاست که در میان همه مردم جایگاه خاصی دارد و شهادت این سردار شجاع بسیاری را داغدار کرد.

وی بیان کرد: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه حرم تا حرم با حضور 50 نفر از قهرمانان رشته اتومبیلرانی و موتورسواری، ناظران و دست اندرکاران برگزار خواهد شد و با حضور در مزار شهید یاد سردار گرامی داشته خواهد شد.

لشگری تصریح کرد: این حرکت ورزشی روز پنجشنبه 18 دی ماه از امامزاده حسین(ع) قزوین و پس از غبار روبی مزار شهدا آغاز شده و طی مسیر 2200 کیلومتری تا مزار شهید سلیمانی در مدت 3 روز انجام می شود.

سافاری

مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین یادآورشد: در طول این مسیر ضمن توقف در شهر اصفهان برنامه هایی از سوی سپاه این شهر تدارک دیده شده و تیم اتومبیلرانی سافاری قزوین عصر روز جمعه 19 دیماه به شهر کرمان خواهد رسید و در مزار شهید در برنامه های یادبود تدارک دیده شده شرکت خواهد کرد.

20 خودروی آفرود به کرمان می رود

لشگری گفت: در این برنامه ورزشی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمامی استانداردها و ضوابط رقابت های سافاری اجرا می شود، تعداد 20 خودروی سافاری دو دیفرانسیل شرکت خواهند کرد که در حال حاضر با استقبال بسیار گسترده ای مواجه شده ایم که شاید این تعداد افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در این حرکت نمادین ورزشی 50 نفر از علاقمندان شامل رانندگان شاخص و قهرمان رقابت های آفرو.د و سافاری، نقشه خوان، دست اندرکاران اجرایی و ناظران فنی مشارکت خواهند داشت.

لشگری یادآورشد:در طول این مسیر 2200 کیلومتری ضوابط مسابقات سافاری و سرعت مجاز رعایت خواهد شد و در پایان به همه شرکت کنندگان تندیس شهید سلیمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

گرامیداشت یاد شهدای والا مقام رسالت همگانی است

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین بیان کرد: همه ما امنیت و عزت کشور را مدیون خون شهدا بویژه بزرگوارانی چون شهید سلیمانی می دانیم و وظیفه داریم یاد شهدا را زنده نگهداشته و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرده و ترویج کنیم.

سافاری 2

وی اضافه کرد: تیم سافاری استان قزوین بیش از 5 سال است که توانسته قهرمان کشور شود و اخیرا نیز دو ورزشکار استان به مسابقات کشوری«اندرو» اعزام شدند و توانستند مقام اول تیمی را کسب کنند.

لشگری گفت: مهران عسگری در این مسابقات اول شد و امیر حسین یوسفی به مقام دوم رسید که این دو قهرمان در این حرکت ارزشمند کاروان « حرم تا حرم» نیز شرکت خواهند داشت. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز