به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیانیه ای صادر کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۱۶۷۵
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیانیه ای صادر کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت حماسه یوم‌الله نهم دی ماه با صدور بیانیه‌ای، این روز را بیانگر بصیرت و ولایت مداری مردم دانست که در تاریخ کشور ماندگار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت حماسه یوم‌الله نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ نمونه بارزی از ولایتمداری، دشمن‌شناسی و حماسه‌آفرینی ملت مسلمان ایران است که به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور ما می‌درخشد.

یوم‌الله نهم دی سال ۱۳۸۸ نمونه بارزی از ولایتمداری، دشمن‌شناسی و حماسه‌آفرینی ملت مسلمان ایران است که به‌عنوان نقطۀ عطفی در تاریخ معاصر کشور ما می‌درخشد. مردم شریف ایران در این روز ماندگار با آگاهی و درک صحیح شرایط کشور گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خشمگین از فتنه‌گری استکبار جهانی و ایادی خودفروختۀ داخلی آنان، با حضور میلیونی خود در سراسر کشور به هشت ماه اغتشاش و آشوب‌گری فتنه‌گران پایان دادند و چشم فتنه را کور کردند

در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی هرگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدید استکبار جهانی و ایادی داخلی آن مواجه گشت، ملت شهیدپرور ایران اسلامی نقشه‌ها و دسیسه‌‌های شیطانی دشمنان نظام را با بصیرت، ولایتمداری و حضور به ‌موقع در صحنه خنثی کرده و فتنه‌های متعدد را درهم پیچیده است.

روزهای نهم لغایت نوزدهم دی‌ماه سال جاری با توجه به مناسبت‌هایی همچون یوم‌الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، اولین سالگرد شهادت سردار صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی حمله شجاعانه موشکی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد اربعین شهید دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده، آغاز مبارزه با فتنه استعماری کشف حجاب به دست رضاخان ملعون و ۱۹ دی(سالروز قیام خونین مردم ولایتمدار قم) با عنوان «دهه بصیرت و میثاق با ولایت»با شعار محوری بصیرت فاطمی ،ولایتمداری و مقاومت علوی نامگذاری شده است.

همانگونه که ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از گذشت ۱۱ سال از حماسۀ سترگ یوم‌الله نهم دی این روز بزرگ را گرامی ‌داشته و تحرکات برخی عناصر خودفروخته به استکبار جهانی برای تحریف فتنه سال ۸۸ و تطهیر سران فتنه‌ را برنمی‌تابد؛ هرگز فراموش نخواهد کرد که چگونه تروریسم دولتی به ویژه آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل سرداران رشید اسلام و دانشمندان هسته‌ای میهن اسلامی را به شهادت رساندند و کوشیدند تا با تبلیغات مسموم رسانه‌های استکباری و دروغ‌پرداز چهره آنان را مخدوش کنند غافل از آنکه ملت شریف و قدردان ایران اسلامی عاشق فرزندان برومند خود همچون شهید صلح و امنیت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای و دفاعی محسن فخری‌زاده است. دشمنان اسلام بدانند که در مکتب انقلاب اسلامی و در سایه منویات مقام معظم رهبری هزاران سلیمانی و فخری‌زاده پرورش یافته‌اند و لحظه‌ای در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران وقفه ایجاد نخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن بزرگداشت «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» در یازدهمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی و با گرامیداشت قیام 7 دیماه سال 1357 مردم مبارز و انقلابی قزوین، با توجه به اینکه در شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا ، مراسم ۹دی نیز نباید به فراموشی سپرده شود . از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان دعوت می نماید تا با حضور در مراسم وبرنامه های تبیینی وتحلیلی پیش بینی شده این ایام که در سطح استان به‌شکل نمادین و با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی برگزار میشود شرکت نمایند . 

 

نظر شما