رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

تعداد افراد بستری در استان قزوین ۸۰ درصد کاهش یافته است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۱۹۷۱
تعداد افراد بستری در استان قزوین ۸۰ درصد کاهش یافته است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با کاهش 80 درصدی بستری و 60 درصدی فوتی ها از آرامش نسبی خوبی در استان برخوردار شده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر سه شنبه در استانداری  برگزار شد اظهارداشت: در عرصه کرونا با اقدامات و محدودیت های اعمال شده ستاد، خوشبختانه به آرامش نسبی رسیده ایم که می تواند در صورت تداوم همکاری ها ما را به شرایط عادی برساند.

وی بیان کرد: البته ویروس کرونا پیچیدگی خاصی دارد و بسرعت می تواند گسترش یابد لذا هیچ وضعیتی ثبات ندارد و بهترین راهکار رعایت پروتکل های بهداشتی در همه زمینه ها و به صورت مستمر است.

کرونا 2

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در شرایطی که استانهای همجوار ما از جمله زنجان، گیلان، مازندران و گلستان روند صعودی دارند، حتی اگر وضعیت قزوین نارنجی و یا زرد شود باید نگران و مراقب باشیم تا از آرامش کنونی خارج نشویم.

نامدار اظهارداشت: در میزان بستری بیماران تا 80 درصد و  فوتی ها تا 60 درصد شاهد کاهش هستیم و باید از مردم  درخواست کنیم تا با تداوم همکاری ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به روند نزولی بیماری کمک کنند

وی گفت:تعداد تخت های بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تا 76 درصد، تامین اجتماعی 19 درصد و بیمارستانهای  خصوصی تا 5 درصد در اشغال بیماران کرونایی است و خوشبختانه در حال حاضر هیچ بیماری در نوبت ICU نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: تعداد افراد بستری کرونایی در بیمارستانهای استان قزوین  تاکنون به 16 هزار و 118 نفر و فوتی ها به یک هزار و 220 نفر رسیده است.

ستاد

وی گفت:با اقدامات انجام شده به نظر می رسد اگر شهروندان همچنان تهدید ویروس کرونا را جدی بگیرند و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کرده و ضمن زدن ماسک در فاصله گذاری اجتماعی دقت کرده و از دورهمی خودداری کنند می توانیم در هفته های آینده خبرهای خوبی را به اطلاع مردم برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز