مسابقات فوتسال لیگ برتر:

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۳۳۲۰
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به سختی تیم کراپ قزوین را شکست داد
در هفته چهارم رقابت های فوتسال لیگ برتر کشور تیم گیتی پسند اصفهان با 4 گل از سد تیم کراپ الوند گذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور‌ و در هفته چهارم دو تیم خوب کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان عصر روز جمعه در شهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

تیم وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند تنها در یک دقیقه پایانی توانست از حریف قزوینی خود پیش بیفتد و شاید با یک اشتباه تیم میهمان توانست برنده میدان باشد.

در نیمه دوم بازی در حالی که بازی ابتدا دو بر یک به نفع گیتی پسند رقم خورده بود و سپس مساوی شد با درخشش سپهر محمدی دروازه بان دوم تیم کراپ قزوین دو پنالتی تیم گیتی پسند مهار شد و با سه اخراجی که تیم اصفهانی داشت شرایط به گونه ای بود که می توانست پیروزی را نصیب تیم قزوین کند.

در این بازی سپهر محمدی دروازه بان کراپ الوند درخش خوبی در مهار پنالتی ها داشت و در کنار آن بهزاد عظیمی توانست سه گل تیم قزوین را به ثمر برساند.

فوتسال 123

این بازی که هیجان زیادی داشت و شاید بتوان گفت یکی از کیفی ترین و زیباترین بازیهای لیگ فوتسال تا این هفته بود در 90 ثانیه پایانی یک پنالتی به کراپ الوند رسید که این فرصت طلایی در شرایطی که بازی 3 بر 3 مساوی بود برای پیش افتادن از میزبان توسط مهدی جاوید که از نطقه پنالتی دوم آن را زد به هدر رفت.

در 50 ثانیه پایانی بازی این بار تیم گیتی پسند بود که توانست از امتیاز میزبانی استفاده کرده و گل چهارم را وارد دروازه کراپ قزوین کرد تا سه امتیاز بازی را به نام خود ثبت کند.

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم گیتی پسند اصفهان به پایان رسید تا صدر جدول به این تیم اصفهانی برسد.

تیم کراپ الوند قزوین در اولین بازی خانگی خود هفته آینده به مصاف تیم اهورای بهبهان خواهد رفت.

تیم گیتی پسند با اخراج دو بازیکن برای دقایقی 3 نفره شد که تیم کراپ قزوین نتوانست از این فرصت طلایی برای پیروزی استفاده کند.

قضاوت این بازی مهیج و البته بدون تماشاگر را که در سالن مخابرات شهر اصفهان برگزار شد، نصیرلو برعهده داشت.

لک

رضا لک سرمربی تیم کراپ الوند در پایان بازی گفت: بدون تردید این بازی یکی از کیفی ترین بازی های لیگ بود که ما هم با شناختی که از تیم اصفهانی داشتیم برنامه ریزی مناسبی انجام داده بودیم که اگر اشتباهات داوری و بازیکنان ما نبود حتما با پیروزی بیرون می آمدیم .

وی افزود: البته ما محدودیت بازیکن هم داشتیم و فشار زیادی را متحمل شدیم ولی اگر تیمی اشتباه کند باید مجازات شود و باخت بدترین مجازات تیم ما بود.

مهدی جاوید، مهران عالیقدر، سعید افشاری، فرید سهیلی دروازه بان، امین نصرالله زاده و بهزاد عطیمی

مهدی جاوید، مهران عالیقدر، سعید افشاری، فرید سهیلی دروازه بان، امین نصرالله زاده و بهزاد عظیمی برای تیم کراپ الوند وارد میدان شدند.

محمدرضا ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشور هم این دیدار را در سالن از نزدیک تماشا کرد. 

نظر شما