دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خبر داد:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۳ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۳۷۴۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۳ دی ۹۹
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 24 بیمار جدید مبتلا شده به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد دو بیمار مبتلا به کرونا در استان قزوین جان باختند.

وی تصریح کرد: در این مدت 24 بیمار جدید به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: همچنین در بیست و چهار ساعت گذشته موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان به 72 نفر رسید و تعداد 25 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در استان به 238 نفر رسیده و 7 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

فخار سلیمانی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 16 هزار و 248 نفر بیمار در بیمارستان های استان قزوین بستری شده و یک هزار و 225 نفر نیز بر اثر این ویروس فوت کرده اند.

وی با بیان اینکه موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون به 26 هزار و 365 نفر رسیده است، یادآورشد: موارد مشکوک و محتمل بیماری کرونا در استان 10 هزار و 233 نفر و افراد ترخیص شده نیز 13 هزار و 596 نفر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز