ششمین جشنواره ایده های برتر:

۱۰ ایده برتر پارک علم و فنآوری قزوین معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۴۳۸۹
۱۰ ایده برتر پارک علم و فنآوری قزوین معرفی شدند
ششمین جشنواره «ایده های برتر فرصت 99» با معرفی صاحبان 10 ایده برتر در پارک علم و فنآوری قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ششمین جشنواره ایده های برتر با عنوان فرصت 99 با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

مراسم تجلیل از ایده های برتر پارک علم و فنآوری قزوین روز یکشنبه در سالن جلسات پارک علم وفنآوری قزوین برگزار شد.

مصطفی مافی در این مراسم اظهارداشت: مهمترین رسالت پارک های علم و فنآوری حمایت از ایده های برتر و شرکت های دانش بنیان است و ما در قزوین تلاش می کنیم با حمایت از جوانان خلاق به ایجاد کسب و کارهای نوین هم کمک کنیم.

3333333333

وی اضافه کرد: در پارک علم و فنآوری در حد توان و ظرفیت خود درصددیم تا بستر تبدیل ایده به محصول و تولید ثروت را مهیا کنیم که در این راستا شرایط فعالیت را تسهیل و تسریع کرده ایم.

مافی بیان کرد: با کمک مراکز رشد، نوآوری و تامین فضای استقرار شرکت های دانش بنیان در پارک نسبت به توانمندسازی جوانان صاحب ایده و خلاقیت اقدام کرده و آنها را برای ورود به بازار تجارت آماده می کنیم.

مدیر پارک علم و فنآوری قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده و ارائه خدمات حمایتی در پارک و تامین امکانات و تجهیزات لازم به عملی شدن ایده ها کمک می کنیم.

بررسی 110 ایده برتر در پارک علم و فنآوری

وی بیان کرد: برگزاری جشنواره ایده های برتر فرصتی برای دیده شدن و عرضه ایده هایی است که قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار و تولید محصول را دارد و امیدواریم  صاحبان 10 ایده برتر بتوانند با کمک پارک به شرکت دانش بنیان تبدیل شده و مسیر تولید محصول را طی کند.

444444

مافی گفت: جشنواره امسال در شرایطی برگزار شد که محدودیت های ناشی از کرونا بسیاری از فعالیت ها را تحت تاثیر قرار داد لذا با نامگذاری آن به عنوان«فرصت 99» تلاش کردیم از حداقل فرصت ها برای حمایت از ایده ها استفاده کنیم.

مدیر پارک علم و فنآوری قزوین اظهارداشت: با برگزاری دو پیش رویداد از میان 112 ایده ارائه شده توانستیم در یک فرآیند داوری به 10 ایده برتر برسیم که همه این موارد قابل اجراست.

در ادامه از صاحبان 10 ایده برتر در  ششمین جشنواره ایدهای برتر فرصت 99 تجلیل شد.

333333

همچنین آقایان حاج فتحعلی و صادقی به عنوان فن آوران برتر امسال شناخته شدند.

 

نظر شما