مدیر سابق حوزه هنری استان قزوین:

پایبندی به اخلاق در عرصه هنر یک الزام است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۵۸۸۰
پایبندی به اخلاق در عرصه هنر یک الزام است
مدیر سابق حوزه هنری استان قزوین گفت: پایبندی به اخلاق و صداقت در عرصه هنر یک الزام برای تحقق اهداف متعالی و برنامه های ارزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور دادمان رئیس حوزه هنری کشور. حجت الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اسماعیلی مدیرکل ارشاد و جمعی از هنرمندان ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی هوشمند مدیر سابق، محمدرضا امامقلی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری استان قزوین منصوب شد.

علی هوشمند مدیر سابق حوزه هنری استان در این مراسم گفت: تولیدات فرهنگی و محتوای خوبی در حوزه هنر انقلاب اسلامی در سال های اخیر رقم خورد که این موفقیت ها مدیون تلاش مجموعه ای از هنرمندان استان است.

2

وی افزود: افراد زیادی در راه اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کردند و ایده ها و طرح های متعددی از سوی هنرمندان ارائه شد تا بتوانیم در صیانت از ارزشها تولیدات مهمی داشته باشیم. 

هوشمند بیان کرد: مسئولیت یک امانت بود که امیدواریم در صیانت از آن بخوبی عمل کرده باشیم و در ادامه راه موفقیت های زیادی در انتظار هنرمندان استان باشد.

مدیر سابق حوزه هنری استان تصریح کرد: رسالت امروز ما ایجاب می کند در عین ولایتمداری با صداقت و آرمان خواهی و تعهد به پیمان های اخلاقی در مسیر اعتلای هنر انقلابی گام برداریم.

وی افزود: نذر اربعین با یک‌مجموعه کوچک شروع شد و به یک مجموعه ۱۰۰ نفره رسید که همه افراد با خلوص فعالیت می کردند.

234555

هوشمند از مرحوم ایزدفر پدر تئاتر استان و مجموعه همکاران حوزه هنری و هنرمندان در همکاری با حوزه هنری هم تشکر کرد.

در ادامه محمدرضا امامقلی مدیر جدید حوزه هنری استان قزوین اظهارداشت: اسلام فقرای دردمند و اسلام تازیانه خورده های تلخ تبلور نورانی کلام امام است و امروز همه ما مسئولیت سنگینی داریم و بسیار امیدواریم بتوانیم تصویرگر هنر متعهد باشیم.

وی اضافه کرد: مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی، رسالت هنرمند متعهد است لذا باید بتوانیم با یارگیری درست و انقلابی از ظرفیت حوزه هنری برای تربیت هنرمندان جوان و انقلابی بخوبی استفاده کنیم.

امامقلی

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی هوشمند مدیر سابق، محمدرضا امامقلی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری استان قزوین معرفی شد.

 

نظر شما