رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین

مشکل لاینحل در استان نداریم/ خدمت محوری در اولویت باشد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۵۹۶۷
مشکل لاینحل در استان نداریم/ خدمت محوری در اولویت باشد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: هیچ مشکل لاینحلی در استان نداریم و با خدمت محوری و تعامل و هم افزایی قادریم گره گشای مشکلات مردم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی عصر سه شنبه با حضور در بهشت فاطمه قزوین با رئیس و کارکنان سازمان آرامستانها دیدار و گفتگو کرد.

لطف الله سیاهکلی در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند کارکنان مجموعه آرامستانهای استان  بویژه ماموران تطهیر اظهارداشت: بدون تردید خدمت در آرامستانها یک کار ارزشمند است و افرادی که در این مجموعه کار می کنند از ایمان و تقوای زیادی برخوردارند زیرا نوع خدمت آنها به گونه ای است که هر کسی قادر به انجام آن نیست.

بازدید 1

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که کسی از نزدیک در جریان فعالیت  ماموران تطهیر و کارکنان آرامستانها قرار نگیرد نمی تواند اهمیت و سختی آن را درک کند و بازدید امروز ما فرصتی شد تا با مشکلات شما آشنا شده و خود را موظف بدانیم برای حل آنها اقدام کنیم.

سیاهکلی اظهارداشت:این که حقوق ماموران تطهیر و آرامستانها جوابگوی معیشت آنها نباشد و نتوانیم اضافه کار ویا افزایش حقوق منطقی برای آنها تعریف کنیم، ایراد دارد و از آنجا کهافزایش ناچیز حقوق نیروهای این مجموعه از سوی خود شهرداری تامین خواهد شد و هیچ بار مالی برای دولت و استان ندارد لذا منطقی نیست به دلیل ایراد مقررات نتوانیم حق این افراد را پرداخت کنیم.

وی گفت: قرار نیست مدیران ما تابع محض سیاست ها و تصمیمات مرکز و تهران باشند و از تصمیم گیری  در زمان لازم باز بمانندو ما به مدیرانی نیاز داریم که بتوانند با درک درست از مشکلات و باتدبیر و جسارت تصمیم بگیرند.

سیاهکلی اضافه کرد: متاسفانه ساختار بودجه استان بسیار بد بسته شده و در استان نمی توان کار بزرگی  انجام داد اما در این شرایط به مدیرانی نیاز داریم که بتوانند اعتبارات بیشتری از وزارتخانه و دستگاه  متبوع خود در تهران بگیرند و کارها را جلو ببرند.

1123

وی اضافه کرد: مدیر باید از خود جسارت و خلاقیت و تدبیر نشان دهد و گره گشای مشکلات مردم باشد و هر مدیری که با اطلاع از شرایط کشور قادر نیست تغییر در وضعیت دستگاه خود داده و مشکلات مردم را حل کند بهتر است از پذیرش مسئولیت خودداری کرده و کنار برود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: قرار نیست هر کسی که وزیر و استاندار و مدیر و نماینده مجلس شد به بهانه مشکلات اقتصادی، نبود اعتبار و تحریم و سایر مسائل از وظیفه خود طفره رفته و ناکارآمدی خود را به شرایط نسبت دهد لذا مدیران باید خدمت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این راه تلاش جدی داشته باشند.

وی از همراهی استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه استاندار  محترم همراه نمایندگان هستند و ما هیچ افتراق  و اختلافی نداریم و با همکاری و تعامل با یکدیگر تلاش می کنیم گره گشای مشکلات مردم استان باشیم.

سیاهکلی اظهارداشت: هر مدیری که به دلیل محدودیت های قانونی نتواند به مردم خدمت کند به ما منعکس کند تا در جلسه با وزرا بتوانیم در حد توان گره گشای مشکلات مردم باشیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی تا هشت برابر اعتبارات استانی در وزارتخانه قابل دریافت است از مدیران انتظار داریم با پیگیری بیشتر از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم و اجرای برنامه ها استفاده کنند.

22222222

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: اعتقاد داریم هیچ مشکل لاینحلی در استان نیست و با تعامل، همراهی، هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها قادریم خدمت محوری را پیاده کرده و رضایت مردم را جلب کنیم.

سیاهکلی در ادامه ضمن بازدید از قسمت های مختلف آرامستان بهشت فاطمه قزوین و دیدار و گفتگو با کارکنان و ماموران تطهیر برای حل مشکلات آنها در اسرع وقت قول مساعد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز