معاون عمرانی استانداری قزوین:

رانندگان تاکسی حرفه ای در قزوین توسط اتحادیه صنفی پالایش می شوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۶۱۱۴
رانندگان تاکسی حرفه ای در قزوین توسط اتحادیه صنفی پالایش می شوند
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: برای شناسایی رانندگان حرفه ای و حل مشکلات بیمه آنها پالایش رانندگان توسط اتحادیه تاکسیرانی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد  در دیدار با نمایندگان رانندگان تاکسی شهر قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اگر پالایش تاکسی ‌رانان حرفه‌ای از رانندگان موقت و گذری و بدون مجوز توسط اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و نماینده رانندگان صورت گیرد می توانیم برای بیمه شدن آنها در استان قزوین اقدام کنیم.

وی بیان کرد: مدیریت این موضوع توسط دولت با توجه به مشکلات سیستم ‌های اداری به راحتی قابل انجام نیست و نیازمند همراهی اتحادیه های صنفی هستیم.

فرخزاد با اشاره به قطع بیمه برخی رانندگان تاکسی قزوین از آذرماه سال 1393 تاکنون تصریح کرد: اتحادیه‌ها و صنوف حوزه تاکسیرانی چون اطلاعات کامل تری نسبت به مجموعه تاکسیرانان قزوین دارند، بهتر می‌توانند رانندگان حرفه ای و غیر حرفه ای تاکسی را از هم تفکیک کرده و مشکلات بیمه شغلی رانندگان تاکسی را برطرف کنند. 

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: اتحادیه‌های صنفی در این زمینه تخصص و اشراف بیشتری بر موضوع دارند و برای حل مشکلات مجموعه تحت پوشش خود نیز دلسوزتر هستند.  

فرخزاد یادآورشد: در حال حاضر برای حل مشکلات رانندگان تاکسی و فعالان حوزه حمل ‌و نقل فرصت خوبی ایجاد شده و از آنجا که بودجه کشور در پایان دولت در حال بررسی در مجلس است می توانیم مطالبات رانندگان را پیگیری کنیم تا اجرایی شود.

 وی با تاکید بر لزوم تامین خسارت شغلی رانندگان تاکسی از محل تسهیلات کرونا گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت دولت برای جبران بخشی از خسارت رانندگان تاکسی در استان قزوین اقدام کرده و در کمیته حمل‌ و نقل و شورای ترافیک استان موضوع تامین لاستیک و قطعات یدکی مورد نیاز رانندگان هم پیگیری خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به وجود تعداد زیادی از سواری‌های مسافرکش در استان افزود: این موضوع باید از طریق شورای تامین استان قزوین پیگیری شود و با کمک پلیس راهور از فعالیت سواری‌های شخصی مسافرکش در شهرهای استان قزوین جلوگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز