استاندار قزوین:

اوقاف در محرومیت زدایی و کاهش فقر در جامعه نقش موثری دارد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۶۱۵۳
اوقاف در محرومیت زدایی و کاهش فقر در جامعه نقش موثری دارد
استاندار قزوین گفت: اداره اوقاف با تقویت روحیه وقف و بخشش در جامعه در محرومیت زدایی و رفع فقر نیز نقش موثری ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف وامور خیریه کشور روز چهارشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان نیز حضور داشتند، استاندار قزوین اظهارداشت: اوقاف نهادی برآمده از ارزش های دینی است و خدمات ارزشمندی ارائه می کند.

جمالی پور افزود: رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه ایجاد وحدت، همدلی و دستگیری از محرومان است و ارزش هایی که در وقف نهاده شده می تواند به تقویت معنویت و کار خیر در جامعه منجر شود.

وی تصریح کرد: رسالت های وقف با ارتقا سطح مشارکت های اجتماعی در جامعه منطبق است و ترویج ارزش ها و صیانت از منافع اجتماعی می تواند از رسالت های مهم این سازمان باشد.

استاندار قزوین یادآورشد: در چند سال اخیر رویکرد اوقاف برای محرومیت زدایی و مشارکت چشمگیر در رزمایش های مومنانه بسیار قابل تحسین است.

جمالی پور اظهارداشت: با تبلیغ وقف به عنوان یک سنت حسنه و صدقه جاریه می توان ضمن رفع نیاز های محرومان به ترویج فرهنگ خیر خواهی در جامعه نیز کمک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز