استاندار قزوین:

توزیع سوخت در استان قزوین مدیریت و هدفمند شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۶۶۳۶
توزیع سوخت در استان قزوین مدیریت و هدفمند شود
استاندار قزوین گفت: فرمانداران با نظارت جدی نسبت به توزیع مناسب و هدفمند سوخت در مناطق مختلف استان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد مدیریت سوخت استان قزوین به ریاست جمالی پور استاندار قزوین عصر چهارشنبه با حضور فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران، مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و شیوع بیماری کرونا ضروری است فرمانداران، نظارت جدی بر مدیریت مصرف بهینه انرژی در حوزه‌های خود داشته باشند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی اضافه کرد:  همه ما موظفیم شناخت دقیق و درستی از میزان مصرف انرژی و مدیریت مصرف سوخت داشته باشیم تا این ذخایر خدادادی را به هدر ندهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: متاسفانه کشور پر مصرفی هستیم و با اسراف خود منابع ارزشمند کشور در بخش های آب و انرژی را هدر می دهیم و با این روند آیندگان دچار چالش های جدی خواهند شد.

وی بیان کرد: روند مصرف گرایی در دستگاههای اجرایی و نوع مدیریت ما هم دیده می شود و این رویکرد نشان می دهد هنوز ارزش داشته ها و نعمت های خود را نمی دانیم و براحتی آن را از دست می دهیم.

سوخت

جمالی پور یادآورشد: نعمت های خدادادی و انفالی که امروز در اختیار داریم متعلق به آیندگان است و قرار نیست همه آن را نابود کنیم و چیزی برای نسل بعدی باقی نگذاریم.

استاندار قزوین اظهارداشت: علیرغم توصیه های دینی مبنی بر رعایت میزان مصرف اما مردم اسراف کاری هستیم و تا با مشکل مواجه نشویم دنبال چاره و راهکار نمی رویم.

وی اضافه کرد: فرمانداران باید در فصل سرما نسبت به تامین سوخت و نیز توزیع مناسب آن در شهرها و روستاها برنامه ریزی کنند تا مردم مناطق دور افتاده با کمبود سوخت مواجه نشوند.

جمالی پور گفت:با تشکیل کمیته های تخصصی در راستای مشخص شدن میزان مصرف و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای مدیریت امور اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز