مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

۱۲ هزار خانوار در قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴۶
۱۲ هزار خانوار در قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: 12 هزار خانوار در استان از داشتن گاز طبیعی محروم هستند که تامین سوخت آنها در اولویت مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد مدیریت سوخت استان قزوین به ریاست جمالی پور استاندار قزوین و با حضور فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران،مدیران کل ستادی استانداری و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

مصطفی صالحی دراین جلسه اظهارداشت: در شرایط کرونا شاهد افزایش مصرف حامل ‌های انرژی هستیم که باید با کمک رسانه ها برای مدیریت آن و کاهش مصرف اقدام شود.

وی اضافه کرد: تامین سوخت بویژه در مناطق روستایی و صعب العبور از رویکردهای مسئولان استان است و تلاش می کنیم مشکلات شهروندان را در این ایام برطرف کنیم.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین با اشاره به  توزیع سوخت گاز مایع در استان تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری در تامین سوخت گاز مایع مشکلاتی داشتیم که توانستیم با همکاری سایر مدیران و همکاری بخش خصوصی بخشی از آنها را حل کنیم اما در توزیع همچنان چالش داریم.

صالحی یادآورشد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و افزایش تعداد پیمانکاران برای رفع مشکل توزیع سوخت اقدام کرده ایم که امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

سوخت

وی افزود: افزایش قیمت گاز مایع در برخی نقاط استان از دیگر چالش هایی بود که تلاش کردیم با افزایش نظارت شرکت‌های تامین و توزیع، سازمان صنعت، دهیاران، بخشداران و فرمانداران آن را برطرف کنیم.

صالحی اظهارداشت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار خانوار قزوینی از نعمت گاز طبیعی در منازل خود محروم هستند که برای تامین سوخت مایع مورد نیاز این افراد برنامه ریزی می کنیم.

وی اضافه کرد: در مناطقی از تاکستان و الموت شرقی و غربی با کمبود گاز مایع مواجه بودیم که این مشکل را برطرف کرده ایم.

صالحی گفت: از شهروندان مناطقی که فاقد گاز طبیعی هستند درخواست می کنیم برای دریافت سوخت مایع  و نفت سفید در سامانه صدف ثبت نام کنند تا از تشکیل بازار سیاه در استان جلوگیری شود و بتوانیم توزیع را مدیریت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز