قدرت الله مهدی خانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حادثه در یک واحد صنعتی بویین زهرا جان سه کارگر را گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۶۶۸۵
حادثه در یک واحد صنعتی بویین زهرا جان سه کارگر را گرفت
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سه کارگر یک واحد صنعتی در شهرستان بویین زهرا بر اثر سقوط به داخل دیگ تصفیه روغن جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی در باره این حادثه اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه در پی اطلاع از بروز یک حادثه در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی چرمشهر در منطقه بویین زهرا یک اکیپ آتش نشانی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه در شرکت پترو سام واحد تصفیه روغن در شهرستان بویین زهرا رخ داد که یک کارگر که در حال تعمیر مخزن روغن بود در آن سقوط می کند و در دم جان می بازد.

مهدی خانی تصریح کرد: در پی این اتفاق یکی دیگر از کارگران برای نجات جان همکار خود وارد دیگ روغن می شود که این فرد نیز براثر بخار ناشی از تصفیه روغن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست می دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: متاسفانه نفر سوم هم برای نجات جان دو نفر دیگر وارد دیگ که شش متر ارتفاع و عمق دارد شده که مانند سایر کارگران دچار مسمومیت شده و وی نیز فوت می کند.

وی گفت: یکی از کارگران فوت شده تبعه کشور افغانستان ساکن اشتهارد و دو نفر دیگر اهل قروه و ساکن بویین زهرا بودند.

مهدی خانی اظهارداشت: در هنگام رسیدن نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی متاسفانه هر سه کارگر در دیگ تصفیه روغن جان خود را از دست داده بودند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین، اجساد کشته شدگان این حادثه به سردخانه بویین زهرا منتقل شده و علت حادثه در دست بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز