محمد صادق بابایی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا:

کاراته قزوین نامزد انتخاب بهترین هیئت/تیم های پایه و بانوان تقویت می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۶۷۸۱
کاراته قزوین نامزد انتخاب بهترین هیئت/تیم های پایه و بانوان تقویت می شود
رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت:در حالی که کاراته قزوین در فهرست انتخاب بهترین هیئت استانی شده است، تقویت رشته کاتا و فعال کردن تیم های بانوان و پایه در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد صادق بابایی در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قزوین توانست با اکثریت آرا برای چهارمین دوره به عنوان رئیس هیئت کاراته استان انتخاب شود.

با تثبیت ریاست دکتر بابایی در راس رشته کاراته استان گام دیگری در تداوم موفقیت های این رشته رزمی در استان برداشته شد تا با اعتماد دوباره اعضای هیئت به مدیری توانمند و نمونه، روند موفقیت های رشته کاراته در استان تداوم یابد. 

پس از انتخاب مجدد محمد صادق بابایی به ریاست هیئت کاراته استان قزوین در گفتگویی اختصاصی با وی در خصوص برنامه های آینده این رشته در استان و چشم انداز ترسیم شده سوالاتی را مطرح کردیم.

بابایی 1

* انتخاب مجددخود در هیئت کاراته استان قزوین و جلب اعتماد اعضا را ناشی از چه عواملی می دانید؟ 

محمد صادق بابایی: باید بپذیریم که امروزه ورزش در تامین سلامت و تندرستی افراد نقش موثری دارد و جا دارد از همه کسانی که در این مسیر تلاش می کنند تقدیر کنیم.

قزوین پتانسیل خوبی در ورزش از جمله کاراته دارد و ما با تیم خوبی که در استان شکل گرفته و نیز تعامل منطقی با فدراسیون کاراته و اداره ورزش توانسته ایم برنامه های مطلوبی را پیاده کنیم.

بدون تردید، نقش مربیان، اساتید و کسانی که با شناسایی استعدادها تلاش کردند تا این رشته بخوبی معرفی شده و صاحب مدال شود بسیار موثر بوده و امیدواریم این موفقیتها همچنان تداوم یابد، البته نقش قهرمانانی چون بهمن عسگری،علی اصغر آسیا بری و لیلا برجعلی که همه مدال آور هستند بسیار تاثیرگذار بوده است.

کاراته 2

* در استان قزوین چه تعداد ورزشکار سازمان یافته در رشته کاراته فعال هستند؟

در رشته کاراته استان قزوین بالغ بر 3000 نفر در گذشته حضور داشتند که در  ورزش های رزمی در همه شهرستانها فعالیت می کردند که چند ماهی است به دلیل انتشار ویروس کرونا با محدودیت های جدی مواجه شده ایم و کارها بیشتر مجازی شده است.

در حال حاضر فعالیت ها خوب است اما به دلیل کرونا افراد کمتری در این رشته فعالیت می کنند که امیدواریم بتوانیم با رونق گرفتن تمرینات ورزشکاران، نسبت به اجرای برنامه های پیش بینی شده هم اقدام کنیم.

در حال حاضر کلاس ها و برنامه های این رشته به صورت آنلاین و در فضای مجازی است که با برنامه ریزی در آینده امیدواریم شرایط مناسبی را برای حفظ آمادگی ورزشکاران انجام دهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ادامه تمرینات اقدام کنیم. 

برای تقویت تیم های بانوان و پایه چه اقداماتی خواهد شد؟

قصد داریم رشته کمیته بانوان را فعال می کنیم تا فضای مناسبی برای تمرین این رشته ورزشی فراهم شود همچنین رشته کاتا را تقویت خواهیم کرد و با مربیان خوبی که در این رشته داریم در چشم انداز 1404 امیدواریم به توسعه این رشته کمک کنیم.

کاراته

البته می دانید که ورزش در توسعه پایدار نقش کلیدی دارد و در سلامت روح و جسم و ایجاد تعامل بیشتر موثر است لذا وظیفه داریم از این سرمایه های ارزشمند حمایت کنیم تا افراد بیشتری به ورزش گرایش پیدا کنند.

باور داریم هیچگاه معادن نفت و طلا یک سرمایه اساسی محسوب نمی شود بلکه نیروی انسانی سالم در توسعه نقش بی بدیلی دارد لذا از مسئولان انتظار داریم به ورزش اهمیت دهند و از ورزشکاران به عنوان سرمایه های گرانبها حمایت کنند.. 

آیا در المپیک شانس کسب مدال طلا را داریم؟ 

بهمن عسگری با دو سال موفقیت در رنکینگ اول جهان قرار دارد و در وزن خود همچنان یک ظرفیت برای کسب مدال طلا در المپیک است و این امید برای وزارت ورزش و فدراسیون یک رویای دست یافتنی است و امیدواریم بهمن عسگری در این دوره نیز مدال طلا را به ارمغان بیاورد.

بهمن عسگری 2

بسیار امیدواریم با اتکا به قهرمانان ورزشی و تداوم حمایت های مسئولان و پشتکار مربیان و تلاش ورزشکاران جایگاه کاراته استان را ارتقا بخشیم. 

در زمان تهیه این گفتگو مطلع شدیم که رشته کاراته به عنوان چهارمین هیئت راهی فینالِ انتخابِ برترین هیئت ورزشی استان قزوین در سال ۱۳۹۹ شد که این موفقیت نیز جای خرسندی و تبریک دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز