نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

بررسی مشکلات زنان باید چند وجهی و نتیجه بخش باشد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۷۰۰۲
بررسی مشکلات زنان باید چند وجهی و نتیجه بخش باشد
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی مشکلات بانوان و خانواده باید چند وجهی و همه جانبه باشد تا به دستاوردهای کاربردی منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین روز پنجشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، هدایت الله جمالی پور استاندار، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی در این جلسه با انتقاد از نگاه سیاسی حاکم در استانداری اظهارداشت: در مدیریت امور زنان نگاههای سیاسی حاکم است و از همه ظرفیت های بانوان استفاده نمی شود.

وی اضافه کرد: در خصوص تدوین سند ارتقای جایگاه زنان بیش از 10 ماه است با من مشورت نشده و دعوت نکردند تا دیدگاه خود را مطرح کنم و در عمده جلسات استانداری از زنان نخبه و صاحب نظر استفاده نمی شود و دعوت های یک سویه از جناح خاصی است.

جلسه 2

محمد بیگی تصریح کرد: همه ما دغدغه مشترک داریم اما هر دستگاه مدل و روش خود را دارد و از همه دیدگاهها استفاده نمی شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح ملی گفتگوی خانواده هم از ما نخواستند بیاییم و حرف خود را بزنیم و این نگاه یک سویه موجب می شود نتوانیم آسیب های اجتماعی را به درستی شناسایی کرده و برای حل آن اقدام کنیم.

محمد بیگی گفت: باید همه کنار هم جمع شویم و تدبیر کنیم و برای مشکلات و آسیب های حوزه بانوان و خانواده ایده بدهیم.

خانواده محور کارها باشد

وی در ادامه اظهارداشت: در حوزه بانوان اقدامات خوبی در حوزه معشیت، اشتغال، مهارت آموزی صورت گرفته اما باید برنامه ها چند وجهی باشد و به حل مشکلات منجر شود.

استاندار

محمد بیگی اظهارداشت: توجه به آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج؛ بررسی آسیب های طلاق و توجه به فرزند آوری و فرهنگ سازی در خصوص افزایش جمعیت باید سرلوحه کارهای متولیان امور بانوان و خانواده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز