جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

رستوران ها در قزوین با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۷۴۷۹
رستوران ها در قزوین با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با کاهش روند بیماری کرونا در استان قزوین، فعالیت رستوران ها‌، فست ‌فود و کافه‌های قزوین با ۳۰درصد ظرفیت آزاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص کاهش محدودیت برخی اصناف در استان اظهارداشت: خوشبختانه با همکاری شهروندان و کسبه و اصناف و رعایت مصوبات و پروتکل های بهداشتی شاهد نزولی شدن روند بیماری کرونا در استان هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر همه شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند و با نزولی شدن روند بیماری و فوتی های ناشی از ویروس، برخی مشاغل می توانند فعالیت خود را با 30 درصد ظرفیت آغاز کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: در شرایط کنونی گروه‌های شغلی یک، دو  و  سه مجاز به فعالیت هستند و رستوران‌ها، فست ‌فودها و کافه‌داران هم با ۳۰درصد ظرفیت خود می توانند فعالیت کنند. 

رستوران

حبیبی گفت: در حوزه آموزشی هیچ کلاس و آزمونی نباید به صورت حضوری برگزار شود و فعالیت‌ها فقط به صورت غیرحضوری و مجازی خواهد بود.

وی اظهارداشت: برگزاری نمازهای جمعه و مراسم‌ آئینی و مذهبی نیز در وضعیت زرد همچنان ممنوع و تعطیل است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تردد مینی‌بوس و تاکسی به شهرستان‌های شمالی( بجز در شرایط خاص)تااطلاع بعدی ممنوع است و هرگونه آزمون حضوری برای تمامی واحدهای علمی و آموزشی همچنان ممنوع است.

حبیبی اضافه کرد: با نارنجی شدن وضعیت تاکستان خوشبختانه در حال حاضر همه شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی هستند.

پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود

وی در ادامه ضمن تشکر از شهروندان برای همکاری با ستاد کرونای استان خواستار تداوم همکاری ها شد و اظهارداشت: وضعیت بیماری کرونا همواره ناپایدار است و با هرگونه بی توجهی و سهل انگاری افراد می تواند وضعیت استان را در شرایط قرمز قرارداده و مشکلات جدی ایجاد کند لذا همچنان از مردم انتظار داریم ویروس کرونا را جدی بگیرند و در زدن ماسک، شستشوی دست ها، خودداری از دورهمی های خانوادگی و جشن عروسی و ترحیم جدی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز