علیرضا وارثی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عامل آزار کودک معلول در روستای اک شهرستان تاکستان شناسایی شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۸۲۷۹
عامل آزار کودک معلول در روستای اک شهرستان تاکستان شناسایی شد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با پیگیری و تلاش‌نیرو‌های بهزیستی و دادستانی تاکستان، عامل آزار کودک معلول در روستای اک شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، مبنی بر آزار و اذیتِ یک کودک معلول با نهایت تاسف و تاثر مشخص شد که کودک معلولی، توسط فردی ناشناس مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و تصاویر دلخراش و متاثر کننده آن نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

با انتشار این تصاویر از سوی دادستانی و بهزیستی استان قزوین پیگیری های جدی آغاز شد تا هم محل نگهداری این کودک و هم عامل آزاردهنده شناسایی شود و سرانجام امروز با تلاش‌نیرو‌های اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان تاکستان و دادستانی و سرکشی به خانه شهروندان روستای اک خانواده دارای فرزند معلول، عامل آزار کودک معلول شناسایی شد.

علیرضا وارثی در این باره اظهارداشت: این کودک معلول توسط ناپدری اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود و فیلم آن روز گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

وی تصریح کرد: ناپدری این کودک هم اکنون به کلانتری منتقل شده و در بازداشت نیروهای پلیس است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: کودک معلول مورد حمایت اداره بهزیستی استان قزوین قرار خواهد گرفت و مشکلات روحی و روانی ایجاد شده توسط دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

وارثی بیان کرد: تصمیم نهایی در مورد اقدام کودک آزاری توسط این ناپدری بزودی از سوی دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز