رئیس هیئت ورزش های روستایی قزوین:

۲۶ خانه ورزش روستایی در استان قزوین افتتاح می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۸:۵۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۸۷۰۹
۲۶ خانه ورزش روستایی در استان قزوین افتتاح می شود
رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان قزوین از تجهیز و افتتاح 26 خانه ورزش روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید ابوالحسنی در این باره اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به روستائیان و مناطق کمتر توسعه یافته ۲۶ خانه ورزش روستایی در استان قزوین افتتاح و تجهیز خواهند شد.

وی افزود: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همکاری اداره کل امور روستایی استانداری اماکن بلا استفاده در روستاهای استان شناسایی و نسبت به تجهیز این اماکن به لوازم ورزشی اقدام لازم صورت گرفته است.

ابوالحسنی بیان کرد: فردا با حضور استاندار، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کشور و مقامات ارشد استانی این تجهیزات به روستاهای استان ارسال خواهند شد.

وی گفت: در هفتمین مرحله ارسال تجهیزات به روستای استان ۲۶ پکیج ورزشی شامل میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، شطرنج، تاتامی و لوازم بدنسازی و ورزشی به روستاها تحویل داده خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان قزوین افزود: از سال ۹۶ تاکنون ۱۵۶ خانه ورزش در استان مورد بهره‌برداری روستاویان قرار گرفته است.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: با ارسال این تجهیزات بیش از ۱۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه شده است.

وی یادآور شد: از مجموع ۱۵۶ خانه ورزش در استان، شهرستان قزوین ۵۴ خانه ورزش، شهرستان بوئین‌زهرا ۲۹، تاکستان 26، آوج 23، آبیک18 و البرز شش خانه ورزش را به خود اختصاص داده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز