دبیر هشتمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی خبر داد:

ارسال ۱۰ هزار اثر به دبیر خانه جشنواره رضوی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۹:۰۵:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۸۷۲۲
ارسال ۱۰ هزار اثر به دبیر خانه جشنواره رضوی
دبیر هشتمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی گفت: تاکنون بیش از 10 هزار اثر در دو بخش حرفه ای و مردمی جشنواره رضوی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی در خصوص جشنواره رضوی اظهارداشت: جشنواره ملی امام رضا(ع) یک رویداد هنری در سطح بین المللی است که می تواند در ترویج فرهنگ رضوی موثر باشد و این ظرفیت را دارد که در سطح جهانی برگزار شود.

دبیر هشتمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی اضافه کرد: جشنواره ملی  رسانه های دیجیتال رضوی از سال آینده به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی یادآورشد: با اطلاع رسانی و تبلیغات خوبی که شد خوشبختانه این جشنواره با استقبال روبرو شد و تاکنون بیش از 10  هزار اثر در دو بخش حرفه ای و معمولی آن دریافت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد:  مهلت دریافت آثار این جشنواره تا پایان دی ماه است و پیش بینی می شود تا پایان دی ماه بیش از ۱۵ هزار اثربه دبیرخانه ارسال شود.

اسماعیلی گفت: استقبال از حضور در جشنواره به گونه ای است که امیدواریم در سال های آینده آثار شرکت کننده تا 50 هزار مورد هم افزایش یابد.

دبیر جشنواره ملی رسانه های دیجتیال رضوی اظهارداشت: ما فقط دنبال برگزاری یک جشنواره دینی نیستیم بلکه تلاش می کنیم تا محتوای فضای مجازی را هم غنا بخشیم. 

وی در خصوص داوری آثار هم گفت: داوری در سه مرحله پیش بینی شده که ابتدا دبیرخانه آثار را دسته بندی کرده و ارزیابی اولیه صورت می گیرد و سپس در بخش مردمی ۳۰  اثر و در بخش حرفه ای سه اثر در هر بخش انتخاب می شود.

اسماعیلی بیان کرد: سال قبل ۳۵۰۰ اثر در جشنواره شرکت کرد و امسال تعداد اثار مشارکت کننده به سه برابر رسیده است و ما بخش پویش مردمی را هم اضافه کردیم و موضوعات را هم افزایش دادیم و موضوع مواسات و همدلی و مسائل روز هم اضافه شد.

جشنواره رسانه های دیجیتال برای هشتمین دوره با میزبانی استان قزوین با همکاری آستان قدس رضوی و بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در حال برگزاری است.

 

 

نظر شما