استاندار قزوین:

رویکرد دولت به توسعه و آبادانی روستاها جدی و مستمر است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۰۰۴۲
رویکرد دولت به توسعه و آبادانی روستاها جدی و مستمر است
استاندار قزوین گفت: دولت در توسعه و عمران روستاها و خدمات رسانی به عشایر و روستاییان بویژه پوشش بیمه ای افراد رویکرد جدی و اساسی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم معارفه مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر استان قزوین که روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: پس از انقلاب اسلامی خوشبختانه اتفاقات بزرگی در روستاها رقم خورده و با ارائه خدمات زیربنایی شاهد توسعه و عمران روستاها هستیم.

وی بیان کرد: دولت نیز در سال های اخیر با رویکرد جدی در توسعه مناطق روستایی گامهای اساسی برای تامین زیرساخت و نیازهای اساسی مردم عشایر و روستایی برداشته و بویژه در اشتغال روستایی تسهیلات خوبی را پرداخت کرده است.

2111111

استاندار قزوین یادآورشد: امروز روستا به عنوان کانون تولید برای ما اهمیت ویژه دارد و شاید برخی مشکلات هم  داریم اما در حد توان در ساخت و سازهای روستایی، اجرای طرح های هادی، ساخت بوستان، جاده، درمانگاه، کتابخانه، مسجد، مراکز ورزشی بسیار موفق عمل کرده است.

جمالی پور یادآورشد: شاید یکی از ضعف ها این است که اطلاع رسانی خوبی در حوزه روستایی صورت نگرفته و همه مردم در جریان اقدامات انجام شده نیستند و این ضعف باید با کمک رسانه ها برطرف شود تا مردم بدانند کارهای مهم و بزرگی در روستاها صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در روستاها ظرفیت های بی بدیلی داریم که شاید هنوز برخی از آنها محقق نشده و اگر بتوانیم همه این توانمندی ها را مورد بهره برداری قرار دهیم به دستاوردهای بهتری خواهیم رسید.

استاندار قزوین اضافه کرد: عیب دولت این است که خدمات خود را خوب معرفی نکرده و سیاست بر خدمات غلبه داشته و ما در خیلی از موارد نتواتستیم کارهای انجام شده را بگوییم.

وی اظهارداشت: هر دولتی که کاری می کند در واقع خدمات نظام است و اعتماد به نظام را بالا می برد لذا هر گونه اطلاع رسانی در این زمینه که صورت می گیرد موجب افزایش رضایت مندی مردم می شود.

جمالی پور گفت:استان قزوین درظاهر منطقه توسعه یافته و برخوردار است اما در بسیاری از موارد با محرومیت  روبروست که دیده نشده و هنوز کارهای زیادی باقیمانده که باید انجام شود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان رویکرد مطلوبی در توسعه روستایی دارد که امیدواریم کارهای مهمی در این بخش انجام شود.

استاندار قزوین اجرای طرح بیمه روستاییان و عشایر را از اقدامات ارزشمند دولت دانست و تصریح کرد: بیمه روستاییان و عشایر می تواند از مهاجرت به شهرها جلوگیری کرده و دغدغه این گروه پر تلاش جامعه را برطرف کند.

11

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات سعید رضایی مدیر سابق، حجت الاسلام سید محمود عرب به عنوان مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز