صف آرایی فوتسالیست های کراپ مقابل نماینده البرز

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۰۱۵۲
صف آرایی فوتسالیست های کراپ مقابل نماینده البرز
تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف نماینده البرز می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود که تیم فوتسال کراپ الوند در البرز میهمان مقاومت این شهر خواهد بود.

این دیدار در حالی از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز آغاز می شود که تیم کراپ با دو تساوی، یک باخت و یک برد و کسب 5 امتیاز در رده پنجم گروه الف مسابقات لیگ برتر قرار دارد .

تیم فوتسال کراپ الوند با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش در این فصل تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده و در دیدار قبلی خود هم موفق شد تیم اهورای بهبهان را با جشنواره ای از گل با شکست بدرقه کند.

نماینده استان در دیدار هفته چهارم این رقابت ها،  مقابل گیتی پسند اصفهان هم عملکرد خوبی داشت و تنها در ثانیه های پایانی تساوی را با شکست عوض کرد.

گرفتن دو تساوی در قم و ساری مقابل تیم های فردوس و شهروند هم نتایج خوبی محسوب می شود و یقینا تیم کراپ در ادامه مسابقات می تواند روند بهتری را به نمایش بگذارد.

هدایت تیم فوتسال کراپ الوند بر عهده رضا لک یکی از مربیان مطرح فوتسال ایران است ، لک به عنوان سرمربی دو بار شهید منصوری قرچک و یک بار گیتی‌پسند اصفهان را به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران رسانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز