معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

مانور تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق های غیر مجاز و رمز ارز در قزوین برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۰۷۶۴
مانور تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق های غیر مجاز و رمز ارز در قزوین برگزار شد
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت:مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برقهای غیر مجاز و ارز رمز با حضور 36 اکیپ عملیاتی در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر و مقابله با برق های غیر مجاز و رمز ارزها با حضور 36 اکیپ عملیاتی روز پنجشنبه در مناطق مختلف استان قزوین برگزار شد.

در این مانور که با هدف مدیریت مصرف و کنترل وضعیت انرژی در مناطق مختلف استان اجرا شد لامپ های پرمصرف در خیابانها و بلوارها با لامپ کم مصرف جایگزین و روشنایی معابر به صورت زیگزاگی تغییر یافت تا در مصرف برق صرفه جویی شود.

143

یوسف اینانلو در خصوص این مانور به خبرگزاری برنا اظهارداشت: برای کنترل میزان مصرف و مدیریت در شرایط کنونی از ابتدای سال مانورهایی برای رفع نواقص در سیستم و نوسازی شبکه آغاز شده و در هر دوره بخشی از مشکلات برطرف می شود تا زمینه بهینه سازی مصرف و توزیع مهیا شود.

وی بیان کرد: در مانور امروز بیش از 100 نفر در قالب 36 اکیپ عملیاتی وارد ماموریت شدند تا روشنایی معابر تعدیل شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: همچنین در هنگام اجرای این مانور دو اکیپ هم بر نحوه اجرا نظارت کردند.

شناسایی 77 مرکز استخراج ارز رمز

اینانلو از شناسایی مراکز استخراج ارز رمز در استان هم خبر داد و گفت: در مانور امروز هم چند مرکز استخراج رمز ارز در استان شناسایی و فعالیت آنها متوقف شد.

ارز رمز

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 77 مرکز استخراج رمز ارز در مناطق مختلف استان شناسایی و تعطیل شده اند.

اینانلو یادآورشد: این مراکز در واحدهای صنعتی، سوله های صنعتی، منازل، چاههای کشاورزی، دامداری ها مستقر بودند و به صورت غیر مجاز نسبت به استفاده از برق غیر مجاز برای استخراج رمز ارز اقدام می کردند که همگی تعطیل و متوقف شدند.

وی گفت: تعداد ماینرهای کشف شده در سال جاری یک هزار و 663 مورد بوده که برق مصرف شده توسط ماینرها بالغ بر 7 میلیون و 46 هزار و 632 کیلووات ساعت است.

صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق ضروری است

وی در ادامه خواستار صرفه جویی مشترکین در مصرف برق شد و گفت: برای پیشگیری از هر گونه خاموشی در فصل زمستان از همه شهروندان درخواست می کنیم از روشن کردن لامپ های اضافی خودداری کرده و با شرکت توزیع نیروی برق همکاری کنند.

مانور

 اینانلو تصریح کرد: صرفه جویی یک درجه ای در تنظیم سیستم گرمایش خانه ها و خاموش کردن یک لامپ اضافی می تواند زمینه صرفه جویی 10 درصدی را در استان مهیا کرده و از هر گونه خاموشی جلوگیری کند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت تو زیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: در روزهای آینده خاموشی نخواهیم داشت ولی همچنان از شهروندان انتظار داریم با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف انرژی به همکاران شرکت تو زیع نیروی برق کمک کنند تا نیازهای انرژی تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز