مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۲
دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان با اجرای برنامه‌های ترویجی در ایام ‌الله دهه‌ فجر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه ‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی در اجرای برنامه‌های ایام ‌الله دهه ‌فجر با حضور اعضای این کمیته در محل بنیاد شهید برگزار شد.

در این جلسه، غلامرضا حقایق ‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارداشت: این کمیته هر ساله  در دهه فجر برنامه‌های ترویجی برنامه‌ریزی می‌کند تا بتواند آحاد جامعه را بیشتر با اهداف و آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا آشنا کند.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برقرار شده افزود: باید همه مدیران دست به دست هم دهند تا بتوانند در سایه این تعامل برنامه‌های ترویجی مورد نیاز آحاد جامعه بویژه نسل جوان را اجرا کنند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه ‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های مختلفی هستند که مسئولان با بهره‌گیری از آنها می‌توانند در کیفی شدن این برنامه‌ها، کمک به سزایی کنند.

تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ دانست و بیان کرد:  انقلاب اسلامی همه معادلات مادی دشمنان اسلام را که با زور و قدرت بر مردم ایران حکومت می‌کردند، بر هم زد و  نور امید در دل‌های مردم ایران و حتی مسلمانان جهان ایجاد کرد.

وی افزود: مردم ایران با دست‌های خالی توانستند در مقابل رژیم ستم شاهی و سران استکبار جهانی مانند آمریکا و انگلیس بایستند و قدرت پوشالی آنها را برهم بزنند و رسوایشان کنند که این مهم بیانگر قدرت بالای مردمی این کشور است.

بنیاد شهید

حقایق پور یادآورشد: در شرایط کنونی، باید عزت و اقتدار مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و دستاوردهایی که در سایه این انقلاب به دست آمد برای نسل جوان در ایام‌ الله دهه ‌فجر تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دشمنان مدام در حال شبهه ‌افکنی بین نسل جوان هستند تا آنها را از انقلاب دور کنند لذا برنامه‌های ترویجی باید پاسخگوی این شبهات باشد.

اجرای برنامه‌های ترویجی در فضای مجازی

حقایق ‌پور باشاره به مشکلات ناشی از انتشار ویروس کرونا بیان کرد: تلاش می کنیم برنامه‌های ترویجی با توجه به شرایط جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور حداکثری مردم در فضای مجازی برگزار شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت زیادی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دارد، اظهارداشت:با برنامه‌ریزی انجام شده از این فضا در اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب استفاده خواهیم کرد تا آحاد جامعه با دستاوردهای انقلاب و رشادت‌های شهدا و ایثارگران بیشتر آشنا شوند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ ساز هم اشاره کرد و گفت: در این کنگره برنامه‌هایی با هدف شناساندن سیره و منش زنان شهید و جانباز پیش بینی شده است.

در ادامه این جلسه، رضا سجادفر مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان و اجرای برنامه‌های ترویجی مطالبی بیان کرد.

در این جلسه، هر یک از مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین، برنامه‌های پیشنهادی و نظر خود را در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر ارایه کردند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز