مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

۵۲۵ عنوان برنامه ویژه دهه فجر توسط اداره ورزش استان قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۲۹۷۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، بیش از 525 عنوان برنامه فرهگی، ورزشی و ویژه جوانان در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: انقلاب اسلامی با بر هم زدن بساط ظلم و ستم توانست موجب امیدواری ملل مظلوم جهان شده و الگویی در حق طلبی به جهانیان عرضه کند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مرهون نثار خون پاک شهدای بزرگوار و ایثارگری جانبازان و انسانهای شجاعی است که در راه صیانت از ارزشها جان خود را نثار کردند و امروز هرچه داریم مدیون شهدا و خانواده معزز آنهاست.

علایی مقدم تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای معنوی و فرهنگی است که در عرصه های مختلف صورت گرفته و در کنار آن فرصتی برای برگزاری جشنهایی است که می تواند امید و نشاط را در میان مردم تقویت کند.

image_2021_1_19-13_19_52_321_IZM

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه های متنوع و متعددی را در استان تدارک دیده ایم که در فضای مجازی و برخی به صورت میدانی با رعایت پروتکل ها اجرا می شود.

علایی مقدم اظهارداشت: با اقدامات انجام شده و همکاری همه هیئت های ورزشی به مناسبت دهه فجر بیش از 525 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، سرگرمی، و ویژه جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان تدارک دیده شده و اجرا می شود.

وی گفت: در این ایام برگزاری مسابقات ورزشی در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و مسابفات آنلاین در فضای مجازی هم پیش بینی شده که با کمک ورزشکاران و جوانان اجرا می شود. 

علایی مقدم اظهارداشت: با همکاری هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان آمادگی کامل داریم تا مراسم رژه موتوری و خودرویی در روز 12 بهمن را باشکوه خاصی در قزوین برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز