مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

سفر شهروندان قزوین به استانهای شمالی ممنوع است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۳۲۱۱
سفر شهروندان قزوین به استانهای شمالی ممنوع است
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از انتشار کرونا و نیز حوادث احتمالی در وقوع کولاک در روزهای آینده سفر شهروندان قزوین به استانهای شمالی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی در این باره اظهارداشت: با ورود سامانه بارشی فعال از بعدازظهر امروز چهار شنبه اول دی ماه تا روز شنبه ۴ دی ماه در مناطق مختلف استان شاهد بارش برف و بروز کولاک و یخبندان در سطح محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود.

وی افزود: در این شرایط، تردد در مسیرهای ارتباطی بسیار دشوار خواهد بود و احتمال سوانح وجود دارد لذا به شهروندان توصیه می شود از تردد غیر ضروری در جاده های استان خودداری کنند.

مهدیخانی یادآورشد: به دلیل محدودیت های اعمال شده در راستای کنترل بیماری کرونا و وضعیت حاد بیماری کرونا در استانهای شمالی کشور، ورود به این استانها ممنوع بوده و از تردد خودروها به این مناطق جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در این شرایط مقتضی است شهروندان از ورود به مسیرهای منتهی به استانهای شمالی خوددادی کنندتا در این مسیرها دچار مشکل نشوند.

مهدیخانی در خصوص وضعیت آمادگی دستگاههای امدادی در این ایام هم گفت: دستگاههای امدادی و خدمات رسان در استان برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی و تغییرات جوی، در آماده باش کامل هستند و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، وظایف دستگاههای متولی مشخص و به آنها ابلاغ شده است.

وی از شهروندان خواست به توصیه های کارشناسان هواشناسی و مدیریت بحران توجه کرده و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند. 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز