‍ فرماندار آوج:

تعرفه گاز در شهرستان سردسیر آوج با قیمت پایین محاسبه می شود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۳۲۲۲
تعرفه گاز در شهرستان سردسیر آوج با قیمت پایین محاسبه می شود
فرماندار شهرستان آوج گفت: تعرفه گاز مصرفی در شهرستان آوج به دلیل سردسیر بودن منطقه با قیمت پایین محاسبه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی در این باره اظهارداشت: یکی از مطالبات مردم شهرستان  گازرسانی به مناطق شهری و روستایی منطقه بود که خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: شهرستان آوج در شاخص درجه بندی مصرف گاز جزو مناطق گروه اول کشور محسوب می شود که به عنوان شهرستان سردسیر بها و تعرفه گاز آن از دو سال گذشته با قیمت پایین و بعنوان شهرستان سردسیری محاسبه می‌شود. 

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: گازرسانی به ۶ واحد تولیدی این شهرستان در چند ماه گذشته انجام شد که این کار در حمایت از تولیدکنندگان صورت گرفت.

علیرضایی یادآورشد: در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ خانوار در شهرستان آوج از نعمت گاز محروم هستند که برای تامین نیازها آنها نیز اقدام شده است.

فرماندارشهرستان آوج گفت: در حال حاضر تنها دو روستای میلاق و کاروانسرا به خاطر فاصله زیاد از خط لوله اصلی و بالا بودن هزینه سرانه گازرسانی از نعمت گاز محروم هستند.

وی اضافه کرد: همچنین خانوارهای محدودی که خارج از بافت روستا سکونت دارند و نیز تعداد کمتری هم به دلیل ساخت مسکن در سال جاری در مرحله دریافت و نصب انشعاب گاز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز