مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ، دینی، هنری و ادبی در استان قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲۴
۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ، دینی، هنری و ادبی در استان قزوین برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ادیی و قرآنی در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی در این باره اظهارداشت: سالگرد پیروزی انقلاب یک جشن ملی است و فرصتی برای شادی مردم مهیا شده و باید برنامه های ما با رویکرد تقویت نشاط و شادابی مردم در این ایام باشد.

وی بیان کرد: هیچ ابزاری مانند فرهنگ و هنر نمی تواند در تبیین، تشریح و تحلیل دستاوردهای انقلاب اسلامی موثر باشد و ما در ایام دهه فجر تلاش می کنیم برنامه های مناسب این ایام را تدارک ببینیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی، ادبی، قرآنی و هنری توسط اداره ارشاد و نهادهای فرهنگی تدارک دیده شده که اجرا می شود.

وی اظهار داشت: محور همه کارها، تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط در جامعه است و در این راستا تلاش می کنیم در برنامه ها تجدید میثاق با آرمانهای راحل محقق شود.

اسماعیلی گفت: با توجه به انشار ویروس کرونا و محدودیت برنامه های حضوری در فضای مجازی برنامه هایی پیش بینی شده که در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: انتشار کلیپ و نماهنگ، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، مسابقات فرهنگی و کتاب خوانی با عنوان نقش زنان در انقلاب اسلامی، جشنواره پویش مادرانه، نمایشگاه هنری در مجتمع های فرهنگی و فرهنگ سراها، جشنواره داستان نویسی، شب شعر و خاطره ، رونمایی از کتاب های حوزه ادبیات پایداری با همکاری حوزه هنری، جشنواره انقلاب اسلامی در آینه قرآن و عترت از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر است.

اسماعیلی افزود: همچنین برگزاری مسابقه مقاله نویسی، تحلیل آیات قرآنی، محفل انس با قرآن و نشست بصیرتی، جشنواره محراب عاشقی، نماز و نیایش و پویش های هنری و فرهنگی برای پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر در استان قزوین است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز