دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در استان قزوین ضروری است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۳۵۳۵
راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در استان قزوین ضروری است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: با راه اندازی کمپ ماده 16 زمینه ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر در استان مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی رحمانی روز چهارشنبه در مراسم امحای بیش از یک تن انواع مواد مخدر که در قزوین برگزار شد اظهارداشت: با تشکیل بیش از 10 جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر اقدامات موثری برای برخورد با سوداگران مرگ در استان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، استانداری، اطلاعات، بسیج و سپاه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنها برای درمان اقدام شده است.

رحمانی گفت: راه اندازی کمپ ماده 16 در استان یک ضرورت است تا بتوانیم پس از جمع آوری معتادان نسبت به نگهداری و ترک اعتیاد افراد مبتلا اقدام کنیم.

کمپ 22

وی بیان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستانها و پیگیری اجرای سیاست های ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان از دیگر اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان قزوین است.

مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه یادآورشد: ریشه کن کردن مواد مخدر کار بسیار پیچیده و سنگینی است و در حال حاضر نیز افراد زیادی در راستای مبارزه با مواد افیونی در استان تلاش می کنند تا آسیب های این پدیده به حداقل برسد.

وی اظهارداشت: از آنجا که ایران در مسیر محورهای مواصلاتی ترانزیت مواد مخدر به اروپا و آسیا قرار دارد تاکنون هزینه های انسانی و مالی فراوانی را متحمل شده تا نگذارد این مواد براحتی در ایران توزیع شده و یا از مسیر کشور به سایر نقاط جهان رفته و جان انسانهای دیگری را به خطر بیندازد.

رحمانی اضافه کرد: پدیده اعتیاد همه گروهها بویژه جوانان، دانشجویان و کارگران را تهدید می کند و ما باید در کنار مبارزه فیزیکی با سوداگران به فرهنگ سازی هم اهمیت دهیم تا از ابتلای افراد بیشتری به اعتیاد پیشگیری کنیم.

وی کشف مواد مخدر در استان را بیانگر تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس دانست و یادآورشد: امسال بیش از 4 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که امروز یک تن آن امحا می شود.

کمپ

رحمانی اضافه کرد: برای حمایت از مبارزه قاطع نیروی انتظامی با قاچاقچیان، بیش از ۵۰ دستگاه خودرو در اختیار پلیس قرار داده ایم تا مبارزه جدی تری صورت گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان قزوین اظهارداشت: توجه به امور فرهنگی وآموزش از دیگر رویکرد های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است که در این راستا آموزش دانش آموزان، دانشجویان و کارگران و تولید ۳۲ برنامه تلویزیونی و رادیویی از اقدامات انجام شده است.

در ادامه بیش از یک تن انواع مواد مخدر تریاک، هروئین و حشیش در حضور فرمانده انتظامی و مسئولان قضایی استان قزوین امحا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز