رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

۷۲۰ طرح پاکسازی در محلات قزوین اجرا شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶۵
۷۲۰ طرح پاکسازی در محلات قزوین اجرا شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، با اجرای 720 طرح در محلات قزوین بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد علی بیگی روز چهارشنبه در مراسم امحای بیش از یک تن انواع مواد مخدر که در قزوین برگزار شد اظهارداشت: نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران جدی است و در این راه هیچ مسامحه و کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

وی اضافه کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از رویکردهای مهم ناجا در پاکسازی محلات آلوده است که در این زمینه با همکاری مردم به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.

سرهنگ علی بیگی یادآورشد: از ابتدای سال جاری تاکنون  720 طرح پاکسازی در محلات و محیط های اطراف مراکز آموزشی اجرا شد که در این عملیات بیش از دو تن و 377 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

پلیس 22233

وی اظهارداشت: با اجرای این طرح ها بیش از یک هزار و 991 نفر از توزیع کنندگان، نگهدارندگان و فروشندگان مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و محورهای مواصلاتی به روز است و به صورت مستمر برگزار می شود.

آماده جمع آوری معتادان در 48 ساعت هستیم

سرهنگ علی بیگی اضافه کرد: در جمع آوری معتادان متجاهر، خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر جدی هستیم و با آمادگی کافی در صورت تامین مرکز نگهداری، می توانیم در کمتر از 48 ساعت همه معتادان را در سطح شهر جمع آوری و ساماندهی کنیم.

Capture

وی بیان کرد: در حال حاضر نبود کمپ ماده 16 در استان مشکل ساز شده و اگر این مرکز نگهداری معتادان راه اندازی شود بسرعت قادریم معتادان متجاهر را جمع آوری و ساماندهی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز