رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

زیرساخت های ورزشی در محمدیه تقویت می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۳۹۰۲
زیرساخت های ورزشی در محمدیه تقویت می شود
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: با همکاری اداره ورزش و جوانان استان زمینه ارتقای جایگاه ورزشی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و حل مشکلات ورزش محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عصر چهارشنبه با حضور علایی مقدم، مدیر کل ورزش وجوانان استان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان محمدیه، معاون عمرانی شهرداری و مسئول ناحیه شهری مهرگان در سالن مفاخر شهرداری محمدیه برگزار شد.

شمس الله غلامی، در این جلسه با اشاره به مشکلات و نیازهای ورزشی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان گفت: ورزش از مهمترین عواملی است که در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر گذار بوده و باید به آن توجه ویژه داشت و با  برنامه ریزی خوب، تشویق و ترغیب مردم به ورزش بخصوص ورزش های همگانی، جامعه را به سمت سلامتی و شادابی هدایت کرد.

وی یادآورشد:محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر، نیازمند توجه ویژه به زیرساخت های  ورزشی و تفریحی است، هر چند تاکنون با تلاش مسئولان ورزشی گام های خوبی در این زمینه برداشته شده، ولی امکانات موجود با توجه به رشد روز افزون جمعیت در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در آینده پاسخگوی نیازهای ورزشکاران نخواهد بود.

unnamed

رئیس شورای اسلامی شهرمحمدیه یادآورشد: یکی از مطالبات مردم بخصوص جوانان و نوجوانان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان توجه به ارتقای ورزش و همچنین برطرف کردن نیازهای ورزشی آنهاست که امیدواریم مسئولان برای تامین آن کمک کنند.

غلامی در ادامه به احداث یک باب سالن ورزشی، خانه ووشو و ژیمناستیک در منطقه هفت محمدیه با همکاری اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح ها از مهمترین نیازهای ورزشی محمدیه است که در حال حاضر زمین خانه ووشو و ژیمناستیک توسط شورا اهدا شده و بیش از 200 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پی ساختمان (فونداسیون) آن هزینه شده که این پروژه هم بزودی توسط اداره ورزش و جوانان تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تجلیل از ورزشکاران را از مصوبات این جلسه دانست و گفت: شورا و شهرداری  محمدیه آمادگی دارد مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور را با همکاری اداره ورزش وجوانان برگزار کند.

غلامی سپس به همکاری و آمادگی اداره ورزش و جوانان استان در حل مشکلات هیئت های ورزشی و همچنین  بازسازی و ترمیم سالن های ورزشی و تقویت امکانات آنها اشاره کرد و افزود: با تعهد مدیرکل ورزش و جوانان استان  بزودی شاهد اقدامات خوبی در عرصه ورزش محمدیه و ناحیه شهری مهرگان خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز