قدرت الله مهدیخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نیروهای امدادی در استان قزوین در آماده باش هستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۹
نیروهای امدادی در استان قزوین در آماده باش هستند
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به کولاک و یخبندان تمامی دستگاههای امدادی در استان قزوین برای کمک و امدادرسانی در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی در خصوص تغییرات جوی و آماده باش نیروها گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و ورود سامانه بارشی در استان شاهد بارش برف در استان و یخبندان در برخی مناطق هستیم که جاده های استان نیز لغزنده است.

وی افزود: به دلیل کولاک جاده ای در حال حاضر سفر از استان قزوین به مناطق شمالی کشور ممنوع شده تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

مهدیخانی تصریح کرد: در حال حاضر در اکثر محورها کولاک شدید داریم و برخی راههای روستایی مسدود شده است و با کمک راهداران برنامه ریزی برای بازگشایی مسیرها صورت گرفته است.

وی گفت: توصیه اکید داریم که شهروندان طی امروز و فردا از هرگونه سفر غیر ضروری به ویژه به مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر حتما تجهیزات زمستانی و پوشاک گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: شهروندان می توانند با تلفن ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت جاده ها مطلع شدند.

مهدیخانی بیان کرد: سرعت باد ۳۵ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده و به دلیل احتمال آسیب رسیدن به تاسیسات مختلف هشدارهای لازم برای ایمن سازی و امادگی دستگاهها صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه دستگاههای امدادی استان در آماده باش کامل هستند و در صورت درخواست کمک از استانهای همحوار بویژه گیلان آماده کمک هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز