رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

طرح شهید سلیمانی در استان قزوین موفق بوده و باید تداوم یابد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۴۱۳۴
طرح شهید سلیمانی در استان قزوین موفق  بوده و باید تداوم یابد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی، در اجرای مصوبات ستاد کرونا و کاهش آسیب های ناشی از آن بسیار موفق بوده و تداوم آن ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد کرونای استان قزوین روز پنجشنبه با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، هدایت الله جمالی پور استاندار، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در استانداری قزوین برگزار شد.

پیمان نامدار در این جلسه اظهارداشت: با تست گیری هوشمند تلاش می کنیم ضمن شناسایی افراد مبتلا از روند افزایشی بیماری در استان پیشگیری کنیم.

نامدار تصریح کرد: با تاکید وزیر محترم بهداشت، طرح شهید سلیمانی با قدرت ادامه خواهد داشت تا به دستاوردهای خوبی در این عرصه برسیم.

نامدار 3

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما مراجعه نکردن مردم به بیمارستانها برای درمان بیماری های زمینه ای خود است در حالی که با جدا کردن بیماران کرونایی از بیماران دیگر شرایط را برای درمان بدون دغدغه مردم در مراکز درمانی مهیا کرده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: همه بیمارستانهای استان قزوین آماده خدمت رسانی هستند و با سطح بندی ارجاع بیماران امیدواریم شاهد حضور بیماران نیازمند به درمان باشیم تا دچار مشکلات بیشتر نشوند.

نامدار اضافه کرد: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی در استان قزوین به وضعیت مطلوبی رسیده ولی برای پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر  همچنان خواستار تداوم مراقبت ها هستیم تا بتوانیم اوضاع را مدیریت کنیم.

وی یادآورشد: بیش از 85 درصد مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند هستند و به آن اهمیت می دهند و تاکیدداریم مردم تهدید  ویروس را جدی بگیرند و به توصیه های بهداشتی اهمیت دهند.

طرح شهید سلیمانی به کاهش مشکلات کمک کرده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: طرح شهید سلیمانی با حضور نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و  جهادگران توانسته نقش موثری در اجرای مصوبات ستاد کرونا و پیشگیری از بیماری داشته باشد و خواستار تداوم آن هستیم.

وی گفت: اگر نظام ارجاع بدرستی اجرا شود در کاهش بیماری کرونا تاثیرگذار است و در این زمینه نیز رویکرد ما  جدی است.

نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان قزوین هم اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با پذیرش 25 بیمار جدید ، تعداد پذیرش در بیمارستان در استان قزوین به 189 نفر رسیده است.

جلسه 12

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ مورد فوتی با تشخیص کرونا در استان ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه  موارد تایید شده ویروس کرونا در استان قزوین به 96 نفر رسیده است، یادآور شد: بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز به 20 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: با کمک کادر درمانی و پزشکی در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 17 بیمار پس از بهبود از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نامدار در ادامه گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 16 هزار و 787 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده اند و یک هزار و 261 نفر نیز فوت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز