رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه

آماده راه اندازی آکادمی فوتبال در شهر محمدیه هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۴۱۴۹
آماده راه اندازی آکادمی فوتبال در شهر محمدیه هستیم
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: با وجود ورزشکاران مستعد و شاخص در استان و منطقه آماده راه اندازی آکادمی فوتبال در شهر محمدیه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و حل مشکلات ورزش محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با حضور علایی مقدم، مدیر کل ورزش وجوانان استان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان محمدیه، معاون عمرانی شهرداری و مسئول ناحیه شهری مهرگان در سالن مفاخر شهرداری محمدیه برگزار شد.

امید منفرد در این جلسه با اشاره به کمبودها و نیازهای ورزشی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان گفت:تقسیم عادلانه امکانات و سالن های ورزشی در نقاط مختلف شهری از رویکردهای اعضای شوراست تا همه مردم بتوانند فعالیت ورزشی مناسبی داشته باشند.

وی بیان کرد: کارهای خوبی در حوزه ورزش و جوانان این شهر صورت گرفته اما با توجه به رشد روز افزون جمعیت باید نسبت به افزایش سرانه ورزشی اقدام کنیم تا نیازها تامین شود.

منفرد2

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر محمدیه تصریح کرد؛ وجود ورزشکاران مستعد و توانمند در محمدیه باعث شده این شهر به یکی از قطب های برتر ورزش استان تبدیل شود لذا انتظار داریم مسئولان نگاه حمایتی بیشتری به این شهر داشته باشند و از افراد متخصص و تحصیل کرده در هیئت های ورزشی این منطقه استفاده کنند.

وی خواستار راه اندازی آکادمی فوتبال در محمدیه شد و افزود: با داشتن فوتبالیست های مستعد در شهر محمدیه می توانیم با ایجاد یک آکادمی فوتبال نسبت به جذب ورزشکاران دیگر استان ها اقدام کنیم که در این راستا اعضای شورا و شهرداری آمادگی دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان نسبت به این کار اقدام کند.

منفرد در ادامه خواستار فعالیت سالن های ورزشی در محمدیه و مهرگان شد و بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا، ورزشگاه ها تعطیل شده و بسیاری از صاحبان باشگاههای خصوصی و سالن های بدنسازی متضرر شده اند که از مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا انتظار داریم با تخصیص تسهیلات کم بهره به این افراد کمک کنند.

وی یادآورشد: باید با برنامه ریزی و رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه فعالیت باشگاهها و سالن های ورزشی مهیا شود تا سلامت مردم در این ایام به خطر نیفتد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز