شهردار محمدیه:

مدال آوران ورزشی در شهر محمدیه تجلیل می شوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۴۱۶۵
مدال آوران ورزشی در شهر محمدیه تجلیل می شوند
شهردار محمدیه گفت: با تجلیل از مدال آوران ورزشی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهر محمدیه، بستر مناسبی را برای فعالیت های سالم شهروندان مهیا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یحیی رحیم لو در جلسه برسی و حل مشکلات ورزشی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل سالن شهرداری برگزار شد اظهارداشت: بزودی از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی محمدیه تجلیل خواهد شد تا با این کار انگیزه بیشتری در میان ورزشکاران جوان ایجاد شود.

وی افزود؛ متاسفانه با گسترش ویروس کرونا و تعطیل شدن فعالیت های ورزشی مشکلاتی ایجاد شد و نتوانستیم آن گونه که شایسته ورزشکاران است از آنها تجلیل کنیم اما رویکرد شورای شهر و شهرداری حمایت از هیئت های ورزشی و تامین زیرساختهای ورزشی برای تضمین سلامت مردم است.

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد؛ با وحدت رویه و هماهنگی خوبی که در میان اعضای شورا و شهرداری و مسئولان ایجاد شده در حمایت از ورزشکاران اتفاق نظر وجود دارد و تاکنون دستاوردهای خوبی در تمامی عرصه ها بخصوص عرصه ورزشی داشته ایم.

وی در خصوص همکاری با اداره ورزش برای احداث سالن های جدید اظهارداشت: با اهدای زمین برای ساخت سالن ورزشی و مساعدت در تامین هزینه آن، کمک در احداث خانه ووشو و ژیمناستیک با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز در حال توسعه فضاهای ورزشی هستیم. 

رحیم لو

رحیم لو گفت: در حال حاضر بیش از 200 میلیون تومان برای اجرای فونداسیون خانه ووشو هزینه شده و دو میلیارد و 500 میلیون تومان هم برای ساخت ورزشگاه در منطقه ۷ اختصاص داده شده است.

شهردار محمدیه بیان کرد: در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز برای ایمن سازی شهر و اطفای حریق با پیگیری شورا  و شهرداری توانستیم با موافقت معاون عمرانی وزیر کشور و سازمان همیاری شهرداری ها دستور مساعدت ۵۰ درصدی تهیه نردبان بلند مرتبه را دریافت کنیم. 

وی همچنین با اشاره به کمبود امکانات وررزشی، بازارچه های محلی و فصلی، فضاهای آموزشی، فرهنگی در مهرگان افزود: شهرداری محمدیه هیچ درآمدی از مدیریت ناحیه شهری مهرگان ندارد و با تحمل همه مشکلات مالی و اقتصادی در زمینه نگهداری فضاهای شهری، خدمات رسانی، رفت و روب و جمع آوری زباله، ترمیم و روکش آسفالت معابر این ناحیه هزینه های زیادی کرده تا رضایت مردم جلب شود اما همچنان نیازمند همکاری و مساعدت مسئولان استانی هستیم تا خدمات رسانی متوقف نشود.

وی گفت: در صورت اختصاص سهمیه زمین از سوی راه و شهرسازی به شهرداری محمدیه می توانیم بخشی از هزینه ها را تامین کرده و خدمات رسانی به شهروندان را تداوم بخشیم.

شهردار محمدیه ازبرگزاری همایش بزرگ‌پیاده روی خانواده درمحمدیه و مهرگان هم خبرداد و اظهارداشت: در صورتی که  شرایط کرونایی ایجاب کند همایش خوبی در شان خانواده های محمدیه و مهرگان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان را در سال جاری برگزار خواهیم کرد.

وی یادآورشد: با برنامه ریزی خوب انجام شده در ردیف شهرداری هایی هستیم که هیچ بدهی  نداریم و حقوق کارکنان خود را به موقع پرداخت کرده ایم و ۹۰ درصد بودجه را محقق کرده ایم و تا پایان سال هم مابقی عملیاتی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز