مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین:

روادید اتباع و مهاجرین افغانستانی استان قزوین تمدید می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۵۶۲۷
روادید اتباع و مهاجرین افغانستانی استان قزوین تمدید می شود
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: روادید اتباع و مهاجرین افغانستانی مقیم استان تمدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، بهمن عشایری در این باره اظهارداشت: روادید و گذرنامه های اتباع و مهاجرین افغانستانی مقیم استان در دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تمدید می شود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین از اجرای طرح برون سپاری بخشی از امور مربوط به تمدید روادید اتباع کشور افغانستان به دفاتر خدمات اتباع خارجی در استان هم  خبر داد. 

عشایری تصریح کرد: در راستای مصوبات کمسیون ساماندهی اتباع خارجی و  دستور وزیر کشور، مبنی بر موافقت با اجرایی کردن طرح تمدید روادید و گذرنامه های خانواری، پس از فرآهم شدن زیرساخت های نرم افزاری و ارتباطی در استان ها، کار تمدید روادید گذرنامه خانواری از اول بهمن آغاز شده و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت.

عشایری یادآورشد: به منظور تسریع در فرایند انجام کار ها و نیز کاهش ازدحام ناشی از مراجعه حضوری اتباع کشور افغانستان و تسهیل در خدمات‌رسانی به اتباع و مهاجرین خارجی و رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی، آن دسته از اتباع خارجی که با روادید و گذرنامه خانواری در کشور حضور دارند ، می‌توانند  به منظور تمدید روادید خود به دفاتر شش گانۀ خدمات اتباع خارجی در استان مراجعه کرده و روادید خود را تمدید کنند. 

وی بیان کرد: آن دسته  از اتباع و مهاجرین کشور افغانستان که گذرنامه با مهر طرح خانواری با تاریخ تمدید روادید تا تاریخ 31 شهریور ماه 97 هستند در این مرحله مشمول طرح می شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز